heyah szafa gra - jak wylaczyc usluge?
ac
2005-07-17 11:31:00 UTC
Witam, jak moge wylaczyc usluge "szafa gra" w heyah?
dziekuje
Andrzej
ac
2005-07-30 13:18:39 UTC
moze komus sie przyda:

"Ponizej przedstawiam mozliwe sposoby zawieszenia oraz wylaczenia uslugi
Szafa gra:

- na stronie www.heyah.pl wybieramy zakladke /OFFERTA/ -> /SZAFA GRA/ i
logujemy sie na wlasne konto. Zawieszenie uslugi nastapi po wybraniu opcji
/ZAWIES MOJA SZAFE/; wylaczenie po wybraniu opcji /USUN MOJA SZAFE/.

- poprzez SMS.
Zawieszenie uslugi nastapi po wyslaniu wiadomosci o tresci "G" lub "H" lub
"I" na numer 333.
Wylaczenie nastapi po wyslaniu wiadomosc o tresci: "M [wlasny numer
telefonu]" lub "N [wlasny numer telefonu]" lub "O [wlasny numer telefonu]"
na numer 333.
Koszt wyslania SMS-a to 0,03 PLN z VAT."