Jak nagrac rozmowę telefoniczną
W³odziu
2008-05-20 08:55:57 UTC
Mam taki problem
Muszê nagraæ rozmowê telefoniczn± prowadzona przez komórkê.
Jak to mogê zrobiæ nie u¿ywaj±c oczywi¶cie opcji g³o¶nomówi±cej??
Czy mogê np. podpi±æ telefon pod kompa i tam jakim¶ programem nagraæ (je¿eli
tak to jakim) ??

Je¶li to pomo¿e to mam SE K800i

Z góry dziêkujê za wszelkie sugestie i pomoc
Kamil 'czemu' Bista
2008-05-20 09:45:56 UTC
Post by W³odziu
Mam taki problem
Muszę nagrać rozmowę telefoniczną prowadzona przez komórkę.
Jak to mogę zrobić nie używając oczywiście opcji głośnomówiącej??
Czy mogę np. podpiąć telefon pod kompa i tam jakimś programem nagrać (jeżeli
tak to jakim) ??
Jeśli to pomoże to mam SE K800i
O ile dobrze pamiętam ten telefon ma funkcje nagrywania rozmowy.
Zdaje się podczas rozmowy musisz dać 'więcej' i 'nagrywaj' czy coś w ten
deseń... Już go nie mam więc nie pamiętam dokładnie.
Kamil 'czemu' Bista
czemu atka czemu dotka org
stefe
2008-05-21 09:10:36 UTC
Post by Kamil 'czemu' Bista
Post by W³odziu
[...]
Tak jest też w k510i
--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834
moje rowerowanie www.zagan-rowerki.w.of.pl
darnok
2008-05-20 11:30:36 UTC
Post by W³odziu
[...]
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc
Sugeruje przeczytac instrukcje obslugi wlasnego telefonu i skorzystac w
wbudowanego wen narzedzia przeznaczonego do nagrywania m.in. dzwiekow. Nie
trudno sie domyslic ze chodzi o Rejestrator dźwieku, czyli Rozrywka ->
Nagraj dzwiek. W instrukcji nawet sugeruja ze mozna uzyc do nagrania
rozmowy...
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
Troll
2008-05-21 08:27:30 UTC
Post by darnok
Post by W³odziu
[...]
a da sie ustawic domyslne nagrywanie rozmow ? Nie pwoiem rozmowcy , poczekaj
wlace dyktafon :)