BTS na Bałtyku
Rados³aw Nowak
2004-02-16 10:25:56 UTC
Ma ktoś fotki albo rozmawiał przez BTSa IDEI (albo innego operatora)
który znajduję się na platformie wiertniczej Baltic Beta czy z tym
BTSem to bajki ze się tam znajduje platforma stoi w odległości około
80 km od Władysławowa.
ToMasz
2004-02-16 18:51:53 UTC
Post by Rados³aw Nowak
[...]
Współpracuje z firmą Petrobaltic, i dzwoniłem do nich niejednokrotnie na
platforme. Nie wiem gdzie stoi ta platforma, ale żeby tam polecieć/popłynąć
( moi mechanicy latali helokopterem) trzeba mieć paszport :) tak wiec 80
km - to realna odległość. NA tej platformie napewno działa tylko i wyłącznie
Idea. JAk platforma sie nazywa, i kto jest jej właścicielem - niewiem
ToMasz
Rados³aw Nowak
2004-02-16 22:50:14 UTC
On Mon, 16 Feb 2004 19:51:53 +0100, "ToMasz"
Post by ToMasz
Post by Rados³aw Nowak
[...]
Dzięki za info szkoda że niema jakiś fotek platformy a bardziej BTSa
na niej zamontowanego.
Zbyszek T.
2004-02-17 14:56:17 UTC
Post by Rados³aw Nowak
Dzięki za info szkoda że niema jakiś fotek platformy a bardziej BTSa
na niej zamontowanego.
Podejrzewam, że nie jest to jakiś sensacyjny widok... Część centrów
handlowych jest objęta dedykowanymi dla nich mikrokomórkami realizowanymi za
pomocą BTSów o małej mocy / zasięgu. Kiedyś widziałem na zdjęciu takie
urządzenie w postaci średniej wielkosci skrzynki zamontowanej na murze
budynku, choć nie wiem jak wygląda akurat ta stacja z platformy.