dzwonek - miauczenie kota
ktosia
2004-08-13 18:12:52 UTC
Gdzie znajde?
pzdr

ktoska
air
2004-08-13 18:24:41 UTC
Post by ktosia
Gdzie znajde?
u violetty villas?
SzczeMar
2004-08-13 19:38:04 UTC
W Sagem MyX5-2 ;-P
<>
2004-08-13 19:43:17 UTC
Post by SzczeMar
W Sagem MyX5-2 ;-P
Siemens C55 tyz mial... w niektorych wersjach :)

I delfinka! [boski jako sygnal SMS :D]
Robaczeq
2004-08-13 20:13:01 UTC
Post by <>
Post by SzczeMar
W Sagem MyX5-2 ;-P
Siemens C55 tyz mial... w niektorych wersjach :)
I delfinka! [boski jako sygnal SMS :D]
Sagem myx-2 i Siemens M55 tez maja :)
--
*PATRYCJA* + /\/\ V600
robaczeq (at) op.pl / http://newslog.prv.pl
be what is determinated by his fate.
<>
A nie moglby ktos zyczliwy podeslac takiego delfinka i kota na prv? ;)
Robaczeq
2004-08-14 07:37:17 UTC
Post by <>
A nie moglby ktos zyczliwy podeslac takiego delfinka i kota na prv? ;)
W sumie to ja tez bym prosila, ale o delfinka na priv :)
<>
2004-08-14 08:30:12 UTC
Post by Robaczeq
Post by <>
A nie moglby ktos zyczliwy podeslac takiego delfinka i kota na prv? ;)
W sumie to ja tez bym prosila, ale o delfinka na priv :)
I tyle by bylo hyhyhy

bakulik(R)
2004-08-13 20:28:44 UTC
Post by <>
Post by SzczeMar
W Sagem MyX5-2 ;-P
Siemens C55 tyz mial...
W Alcatelu OT735 i pokrewnych też jest.
Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
ktosia
2004-08-13 21:14:38 UTC
bardzo prosze o miauczenie na priv.........:)
.
Bartol Partol
2004-08-13 21:19:18 UTC
Post by ktosia
bardzo prosze o miauczenie na priv.........:)
To zlap kota i pociagnij go za ogon. Ale lekko, zeby biedakowi krzywda
sie nie stala.

Bartol
ktosia
2004-08-13 21:18:25 UTC
Post by Bartol Partol
To zlap kota i pociagnij go za ogon. Ale lekko, zeby biedakowi krzywda
sie nie stala.
ale ja lubie koty i nie bede ich ciagac za ogony:)
a dzownek komus z moich przyjaciol bardzo sie zamarzyl.....