t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
1634Racine
2012-11-13 01:19:11 UTC
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_
poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
btw:
nie chce w tym póki co manipulowac - nie jestem pewien, jak to zadziala, czy
czegos bez sensu nie wlaczy na stale - ale np. dla PRE-PAIDOWEGO numeru na
itaktak.pl jest w panelu uzytkownika do ustawienia "nieczynne" (czy jakos
tak...) dla poczty glosowej.
wiec jak to jest?

A jesli (jednak) nie mozna calkowicie wylaczyc - to podobno dla poczty
"można ustawic przekierowanie, żeby sie wlaczala pozniej" - gdzie i jak to
mozna ustawic, by
poczta glosowa wlaczala sie poźniej?
Pszemol
2012-11-13 02:44:24 UTC
Post by 1634Racine
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?
1634Racine
2012-11-13 03:21:27 UTC
Pszemol in news:k7sc6c$im2$***@dont-email.me
[..................]
a dlatego, że jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.
Pszemol
2012-11-13 05:27:30 UTC
Post by 1634Racine
[..................]
Post by Pszemol
Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?
a dlatego, że jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.
Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)
2012-11-13 06:21:16 UTC
Post by Pszemol
Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)
Bo poczta głosowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.
Za starych dobrych czasów miała jakiś sens.
Teraz jak ktoś nie odbierze to widzi kto próbował się połączyć. Ile
razy. ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)
Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra
klienta? :-) )
Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra.
I tak ciężko mi nauczyć rodziców kasować te spamowe smsy co dostają.
Ciekawe kiedy zacznie przychodzić SPAMowa poczta głosowa. UPS :-)

Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
"Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)
krzysztofsf
2012-11-13 06:26:21 UTC
Post by 1634Racine
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc _calkowicie_
poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
Ja od ladnych kilku lat nie mam poczty glosowej(wylaczylem gdy
oddzwanianie poczty okazalo sie byc wliczone w limit minut, czy wrecz
kasowane poza limitem). Wylaczylem jeszcze w czasach, gdy robilo sie
to przeslaniem kodu.
Synowi w tym roku, po wykupieniu dla niego abonamentu, zdezaktywowalem
(albo po prostu sprawdzilem, czy nieaktywna i nie trzaba wylaczac) z
poziomu iboa - rowniez bez problemu.
krzysztofsf
2012-11-13 06:31:04 UTC
a dlatego, e jak jestem - to jestem, jak mnie nie ma - to nie ma.
Bardzo to logiczne... ale jak zg asza si poczta g osowa
to ka dy wie, e Ci nie ma - mimo wszystko ma szans
zostawi Ci wiadomo kt r odbierzesz jak ju b dziesz
i zdecydujesz co z t wiadomo ci zrobi :-)
A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :)
Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe.

poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania
finansowe, firmowe.
W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet
jesli mial poczte wlaczona.
Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych i
dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi
komorki, nie mogac przeslac mu sms.
J.F.
2012-11-13 07:02:40 UTC
Post by krzysztofsf
[...]
Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec
"nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

Troche inaczej przy podrozach zagranicznych - warunkowe przekierowania sa
kosztowne.

J.
Maciek "Babcia" Dobosz
2012-11-13 07:46:33 UTC
Dnia 2012-11-13, o godz. 02:19:11
Post by 1634Racine
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
Ciekawe bo dla kilku numerów firmowych mam wyłączoną całkowiecie pocztę
głosową od ładnych paru lat.

Zdrówko
krzysztofsf
2012-11-13 07:56:09 UTC
Post by J.F.
Post by krzysztofsf
[...]
I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms zadzwonic
pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od operatora z informacja, ze
mam wiadomosc w skrzynce - oplata zgodna z cennikiem :)
WAM
2012-11-13 07:56:06 UTC
Post by z
Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
"Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)
Większość moich Klientów, którym się nagrywam, twierdzi że nie
odsłuchali nagrania bo nie mają poczty głosowej :)

WAM
JoteR
2012-11-13 08:05:10 UTC
Post by krzysztofsf
I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms
zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od
operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce
- oplata zgodna z cennikiem :)
I ile według tego cennika wynosi owa opłata?
Bo w moim cenniku płatna jest tylko poczta głosowa MMS (cokolwiek to
oznacza) oraz poczta wideo.

JoteR
2012-11-13 08:23:03 UTC
Post by JoteR
Post by krzysztofsf
[...]
W Play/Orange PG jest darmowa (tj usługa i odsłuchiwanie), AFAIR Madżenta i
Plus mają to płatne (co jest skrajnym debilizmem, no ale...).

Co do samej PG - problemem jest to, że ludzie nie ogarniają, że ktoś może
mieć celowo włączoną PG i po usłyszeniu zapowiedzi wpadają w panikę i nie
wiedzą co z sobą zrobić. Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod
telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić).
Jedyny większy minus to warunkowe, płatne przekierowania na PG w roamingu
(aczkolwiek teraz chyba w EU nie jest to już płatne)
krzysztofsf
2012-11-13 08:50:28 UTC
Post by krzysztofsf
I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms
zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od
operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce
- oplata zgodna z cennikiem :)
I ile wed ug tego cennika wynosi owa op ata?
Bo w moim cenniku p atna jest tylko poczta g osowa MMS (cokolwiek to
oznacza) oraz poczta wideo.
Znalazlem cennik uslug dla taryf rodzinnych

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/obsluga_klienta/pomoc/cenniki_dokumenty

minuta polaczenia z poczta 30 groszy z vat
sp5it
2012-11-13 09:10:29 UTC
Post by 1634Racine
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
Od lat mam wyłączoną :)
J.F
2012-11-13 09:34:48 UTC
Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości
Post by krzysztofsf
Post by J.F.
[...]
Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)

J.
krzysztofsf
2012-11-13 09:52:48 UTC
Post by J.F
Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)
Ale dziala ci dobrze tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i
chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie
(zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania)
odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np
wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy
wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos
nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az
kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz informacje,
ze ktos sie nagral.

W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam
laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.
J.F
2012-11-13 10:02:51 UTC
Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup
Post by krzysztofsf
Post by J.F
[...]
w t-mobile jakos wiecej razy dzwoni.
Post by krzysztofsf
[...]
A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w
miedzyczasie dzwonili ?

J.
krzysztofsf
2012-11-13 10:10:21 UTC
Post by J.F
A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w
miedzyczasie dzwonili ?
No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i
nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane

Uslugi nie mam juz od 8 czy wiecej lat, tak wiec.....
J.F
2012-11-13 10:12:41 UTC
Post by krzysztofsf
Post by J.F
[...]
O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes,
to mogl sms wyslac ? :-)

Bo to duzo zmienia w podejsciu :-)

J.

Następna strona >