t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
1634Racine
2012-11-14 13:24:36 UTC
Post by 1634Racine
w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
_calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.
sam sobie odpowiem :)
przyciśnięci w BOK ujawnili w koncu "tajne" kody do poczty :) :)
"(...) możliwe jest włączenie przekierowań na Pocztę Głosową za pomocą
krótkich kodów ekspresowych.
Przekierowanie gdy niedostępny - ustawienie **62*+48602951000*#
Przekierowanie gdy nie odbiera - ustawienie **61*+48602951000*11*XX#,
gdzie XX to czas reakcji od 5 do 30 sek.
Przekierowanie gdy zajęty - ustawienie **67*+48602951000*#
oczywiscie ze szczegolnym uwzglednieniem podstawowego kodu WYłaczajacego
poczte: #002#
2012-11-14 13:39:06 UTC
Post by Pszemol
Nie zawsze smsa możesz napisać, nie zawsze sms 160-znakowy
jest w stanie wyrazić to co chcesz powiedzieć, nie zawsze będziesz
mógł odebrać telefon zwrotny bo np. chcesz komuś coś powiedzieć
przed wejściem do samolotu w którym będziesz następne 8 godzin
i tak dalej, i tak dalej... Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych
narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to
ma sens.
O widzisz. Mądrze gadasz. :-)
Nie może tak być żeby ktoś decydował za mnie co mi jest potrzebne a co
nie!!! ;-)

2012-11-14 13:44:32 UTC
W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
Post by W
jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod
telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić).
Naciągane zastosowanie. Jak szukasz pracy to telefon masz na szczególnej
uwadze i każdy nieznajomy jest potencjalnym pracodawcą. Zwłaszcza że
tutaj podstawową formą komunikacji jest e-mail.
Wiem bo właśnie szukam :-)

2012-11-14 13:50:06 UTC
Post by Pszemol
No cóż... każdy ocenia po własnych doświadczeniach...
Jeśli większość Twoich rozmów prywatnych to pierdoły to myślisz
że większość moich rozmów prywatnych to też pierdoły...
Na takiej strategii myślenia daleko nie zajdziesz :-)
Uważaj bo właśnie skrytykowałeś swoje zachowania ;-)
Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat. Nie ma
takiego obowiązku. :-)

PS. No chyba że chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)
2012-11-14 14:20:43 UTC
Post by W
[...]
*kilka lat temu* :P
to po pierwsze, po wtóre - tak, ale wiesz... są sytuacje kiedy siłą rzeczy
telefonu przy sobie nie masz albo nie zdążysz dobiec a dzwoniono z
prywatnego/korporacyjnego i nijak nie można oddzwonić.
Aktualnie jest o tyle przyjemniej, że szukając pracy dostaje się maila
zwrotnego i umawia na termin rozmowy telefonicznej... :)
Pszemol
Tego wcale nie powiedziałem.
Pszemol
2012-11-14 23:46:07 UTC
Post by W
[...]
Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz
to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym
dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.
Pszemol
2012-11-14 23:47:29 UTC
Post by z
Post by Pszemol
[...]
Które?
Post by z
Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat.
Nie ma takiego obowiązku. :-)
Wiem, ze nie ma takiego obowiązku i nie wypowiadam się
na każdy możliwy temat. Nie odkrywaj na nowo Ameryki...
Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.
Maciej Bebenek
2012-11-15 00:53:16 UTC
Post by 1634Racine
[...]
Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania na
pocztę.
2012-11-15 05:54:46 UTC
Post by W
[...]
To też nie do końca prawda w tym Pięknym Kraju, bo dla wielu tutaj to trama
zostawić nagranie ;-)
Andrzej
2012-11-15 06:00:42 UTC
Post by Pszemol
Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.
Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne
przypadki trzeba stopniowac.

AK
J.F.
2012-11-15 06:32:44 UTC
[...]
Post by Maciej Bebenek
oczywiscie ze szczegolnym uwzglednieniem podstawowego kodu WYłaczajacego poczte: #002#
Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania na
pocztę.
O ile pamietam, to w ktoryms regulaminie stalo, ze nieuzywana poczta sama
sie wylacza, i to po krotkim czasie :-)

J.
1634Racine
2012-11-15 12:41:56 UTC
Post by Maciej Bebenek
Post by 1634Racine
Post by 1634Racine
[...]
ok, zdaje sie, ze szczypiemy sie o slowa.
ja mam na mysli to, ze wklepanie przez Ciebie #002# ma sprawic, by dzwoniacy
do Ciebie NIE uslyszal mozliwosci nagrania sie na Twoja poczte - o to mi
chodzi. A czy ten kod naprawde dziala, tego nie wiem, bo zanim mi go dali z
BOK, to juz zagwarantowalem sobie calkowite milczenie mojej poczty poprzez
zablokowanie w itaktak.pl. A czy taka operacja jest "wyłączeniem" poczty,
czy jest spaleniem, czy bierzmowaniem, czy zniszczeniem i juz nigdy nie
zadziala - jak zwał,tak zwał. Poczta po tym ma milczec, nikt nie ma Ci sie
nagrac. Z pewnoscia natomiast ma byc mozliwosc powrotu do sytuacji
mozliwosci nagrania sie przez kogos i taka mozliwosc jest poprzez kody w/w,
ktore otwieraja mozliwosci nagrania przez dzwoniacych w sytuacjach w/w
wymienionych.
Jesli przez wylaczenie poczty rozumiemy - a standardowy czlowiek tak to
rozumie i nie ma co filozofowac - jej milczenie dla dzwoniacych, to tak
wlasnie sprawia kod #002#. Oczywiscie, ze pozostale sluza nie jej
wylaczeniu, ale wrecz ozywieniu.
1634Racine
3 miesiace ponoć; ale komu chce sie na to czekac?
J.F
2012-11-15 13:19:50 UTC
Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
Post by 1634Racine
[...]
Post by J.F.
Post by Maciej Bebenek
[...]
Ja mysle ze to o cos innego chodzi, bo sensu by to nie mialo.
"wylacza sie", traci informacje, kody dostepu ... ale wlacza
automatycznie przy najblizszym przekierowaniu ?

Bo mnie np odpowiada, przekierowania mam ustawione, i co - po 3
miesiacach sprawnego odbierania nagle przestaje dzialac ?

J.
1634Racine
2012-11-15 13:37:34 UTC
Post by J.F
Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
Post by 1634Racine
[...]
Post by J.F.
Post by Maciej Bebenek
[...]
nie wiem jak dzialają "3 miesiace", ja to rozumiem prosto: wylacza sie
samoczynnie w tym sensie, ze nikt kto dzwoni do Ciebie nie slyszy,ze moze
sie nagrac... Tak jakos to rozumiem. A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie
automatycznie przy najblizszym przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu?
staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie slysza
lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z kodow wymalowanych
juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa.
Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem poczte
"nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie.
Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i zapewne moze
tam zgasic poczte:
https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html
J.F
2012-11-15 17:07:50 UTC
Post by 1634Racine
Post by J.F
[...]
No tak, ale powiedzmy ze ja z rzadka z PG korzystam, ale chce miec
wlaczona, i co - ona mi sie wylacza 3 miesiace od ostatniego
skorzystania ? To ja p* taka usluge i przechodze do innego operatora,
u ktorego PG dobrze dziala :-)
Post by 1634Racine
A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie automatycznie przy najblizszym
przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu?
Bo przekierowania to chyba w innym miejscu systemu sie przechowuje, i
one moga nie zniknac.
Wiec powiedzmy ze ktos dzwoni, zostaje przekierowany ... a tam poczta
"wylaczona".
Ale przeciez w kazdym momencie mozna "wlaczyc".
Post by 1634Racine
staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie
slysza lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z
kodow wymalowanych juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa.
Kiedy ja wlasnie rzadko z poczty korzystam, a wydaje mi sie ze
przekierowania nie znikly, wiec cos mi sie to "wylaczanie" podejrzanie
wydaje, ale moze jednak co 3m poczta miala okazje sie sprawdzic.

A utrate wlasnej zapowiedzi bym zniosl, jesli odezwie sie automatyczna
"tu numer ...".
Gorzej wytlumaczyc klientowi dlaczego mu ustawione przekierowania
znikly, szczegolnie po tym jak klienta inny klient op* "dzwonilem,
dzwonilem i nic" :-)
Post by 1634Racine
Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem
poczte "nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie.
Jesli chodzi o prepaidy, to tam zawsze PG jakos dziwnie dzialaly, wiec
to nie jest miarodajne.
Ale za to dziwne :-)
Post by 1634Racine
Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i
https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html
"wylaczyc" moze, moze tez wlaczyc poczte super, duper i ekstra.
Ale ustawien przekierowan nie widze, i ogolnie do * ten panel, chyba
ze jest jakis inny, bo nie wie prawica co czyni lewica ...
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa
Gdzie szukac "zarzadzaj kontem" ?

Hm, az musze sprawdzic - wylaczyc, a potem ustawic przekierowania :-)

J.
Animka
2012-11-15 18:48:25 UTC
Post by Andrzej
Post by Pszemol
Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.
Przydalby sie... po skonczeniu z nia, moglby zajac sie toba - trudne
przypadki trzeba stopniowac.
Zacznij od siebie jakiś bandziorze i spadaj stąd.
animka
Maciej Bebenek
2012-11-15 19:31:24 UTC
Post by J.F.
[...]
Post by Maciej Bebenek
[...]
Właśnie sprawdziłem. Poczta "wyłączona" podanym wyżej sposobem jakieś 4
lata temu... Działa ;-)
2012-11-15 20:50:44 UTC
"
Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych
narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to
ma sens.
"
No to czekam na błyskotliwy wykład "co poeta miał na myśli" w powyższym
zdaniu :-)

< Poprzednia strona Następna strona >
Strona 3 z 5