Jaka siec ? Nie abonament tylko na karte.
vkarter
2003-07-30 19:28:05 UTC
Witam !
Chcialbym sie zapytac o wasze zdanie na temat sieci komorkowych na
karte.
Wedlug mnie :
1. Idea - jest bodajze 6 taryf z roznymi znizkami - mozna wybrac 3
taryfy i tak "skonfigurowac" tak rozmowy i sms-y aby rachunki byly
wmiare niskie
2. Era- nie mozna wysylac sms z neta (oczywiscie sa rozne zagraniczne
bramki ale niezbyt to jet wygodne). Co chwile czytam o jakis
"Dziwnych" promocjach w ERZE wiec chyba tej sieci nie wybiore....
3. Plus - o tej sieci slyszalem tylko 1 ciekawostke - mianowicie co
miesiac trzeba kupowac nowa karte uzupelniajaca - prawda to ?
In plus to bezproblemowe wysylanie sms z neta.

Na dzien dzisiejszy jestem skory ku Idei ale chetnie przeczytam zdanie
grupowiczow :)
kapitan NECIK
2003-07-30 19:49:23 UTC
Post by vkarter
1. Idea - jest bodajze 6 taryf z roznymi znizkami - mozna wybrac 3
taryfy i tak "skonfigurowac" tak rozmowy i sms-y aby rachunki byly
wmiare niskie
popieram ;-)

--
[---> NECIK
[---> GG: 4014480
[---> www.internecik.prv.pl
Michal Jankowski
2003-07-30 20:09:44 UTC
Post by vkarter
1. Idea - jest bodajze 6 taryf z roznymi znizkami - mozna wybrac 3
Wejdz sobie na strone operatora, to bedziesz wiedzial bez "bodajze".
Post by vkarter
3. Plus - o tej sieci slyszalem tylko 1 ciekawostke - mianowicie co
miesiac trzeba kupowac nowa karte uzupelniajaca - prawda to ?
Nie.
Wejdz sobie na strone ... itd.

MJ
Krzysztof Rynkowski
2003-07-30 20:22:45 UTC
http://www.nakarte.pl/
Pozdrawiam
vkarter
2003-07-30 20:32:26 UTC
On Wed, 30 Jul 2003 22:22:17 +0200, "Krzysztof Rynkowski"
Post by Krzysztof Rynkowski
http://www.nakarte.pl/
Pozdrawiam
dzieki wielkie :)
vkarter
2003-07-30 20:33:14 UTC
Mialem juz dwa numery w idei a teraz przesiadlem sie na plusa.Smsy wyslam po
godzinie 14 do 8 rano za 29 groszy. Bardzo wazny jest dla mnie fakt iz moge
sobie zastrzegac numer z poziomu telefonu i to za friko. W idei jest taka
lipa ze zeruja konto jesli uplynie ci termin na wychodzace. W plusie kasa
zostaje zablokowana. Era stanowczo odpada bo laski nie potrafia wyslac smsa
z neta :D ( dla mine to zaden problem majac pare kont na 1rstwapie,idei i
miescieplusa :)
i wlasnie na takie odpowiedzi czekam :) suche opisu na glownych
stronach operatorow komorkowych nic mi w gruncie rzeczy nie daja ...
vkarter
2003-07-31 07:02:14 UTC
Mam inne pytanie : Jesli kupie zestaw startowy Popa lub Simplusa za 45
zl (30 zl na koncie) to po miesiacu mam kupic karte doladowujaca np za
50 zl i wtedy mam 50 zl na koncie oraz 90 dni na polaczenia wychodzace
i 120 dni na polacenia przychodzace ? Czyli jesli chodzi o okres
waznosci to niczym sie one nie roznia - tylko oplaty za smsy i rozmowy
sa inne.
Sam nie wiem czy wybrac Idee czy Plusa ...
LuK
2003-07-31 07:50:08 UTC
a jeszcze dodam ze w simplusie masz taktowanie 60/15 czyli jak rozmawiasz
powyzej minuty to nie martwisz sie ze zaplacisz za niewykorzystany czas
rozmow ( taryfa TEAM)
vkarter
2003-07-31 09:49:50 UTC
Post by LuK
a jeszcze dodam ze w simplusie masz taktowanie 60/15 czyli jak rozmawiasz
powyzej minuty to nie martwisz sie ze zaplacisz za niewykorzystany czas
rozmow ( taryfa TEAM)
Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie - jedna osoba na allegro sprzedaje
siemensa sl45i z simlockiem na Plusa oraz daje gratis ROCZNA karte
startowa Simplus (30 zl na koncie).
Karta ta nie byla aktywowana - wiec mam pytanie czy po roku napewno
karta ta bedzie dzialac - czy byc moze termin aktywacji jej minal itp
?? Jesli masz chwilke to bede wdzieczny jesli skontaktujesz sie ze mna
na gg - 1946414 :)
Quider
2003-08-03 18:07:07 UTC
kurde kolejny co nie umie czytac...