Jaka siec ? Nie abonament tylko na karte.
vkarter
2003-07-30 19:27:13 UTC
Witam !
Chcialbym sie zapytac o wasze zdanie na temat sieci komorkowych na
karte.
Wedlug mnie :
1. Idea - jest bodajze 6 taryf z roznymi znizkami - mozna wybrac 3
taryfy i tak "skonfigurowac" tak rozmowy i sms-y aby rachunki byly
wmiare niskie
2. Era- nie mozna wysylac sms z neta (oczywiscie sa rozne zagraniczne
bramki ale niezbyt to jet wygodne). Co chwile czytam o jakis
"Dziwnych" promocjach w ERZE wiec chyba tej sieci nie wybiore....
3. Plus - o tej sieci slyszalem tylko 1 ciekawostke - mianowicie co
miesiac trzeba kupowac nowa karte uzupelniajaca - prawda to ?
In plus to bezproblemowe wysylanie sms z neta.

Na dzien dzisiejszy jestem skory ku Idei ale chetnie przeczytam zdanie
grupowiczow :)
kapitan NECIK
2003-07-30 19:48:58 UTC
Post by vkarter
1. Idea - jest bodajze 6 taryf z roznymi znizkami - mozna wybrac 3
taryfy i tak "skonfigurowac" tak rozmowy i sms-y aby rachunki byly
wmiare niskie
popieram ;-)

--
[---> NECIK
[---> GG: 4014480
[---> www.internecik.prv.pl
Michal Jankowski
2003-07-30 20:09:42 UTC
Post by vkarter
1. Idea - jest bodajze 6 taryf z roznymi znizkami - mozna wybrac 3
Wejdz sobie na strone operatora, to bedziesz wiedzial bez "bodajze".
Post by vkarter
3. Plus - o tej sieci slyszalem tylko 1 ciekawostke - mianowicie co
miesiac trzeba kupowac nowa karte uzupelniajaca - prawda to ?
Nie.
Wejdz sobie na strone ... itd.

MJ
Krzysztof Rynkowski
2003-07-30 20:22:17 UTC
http://www.nakarte.pl/
Pozdrawiam
vkarter
2003-07-30 20:31:33 UTC
On Wed, 30 Jul 2003 22:22:17 +0200, "Krzysztof Rynkowski"
Post by Krzysztof Rynkowski
http://www.nakarte.pl/
Pozdrawiam
dzieki wielkie :)
vkarter
2003-07-30 20:32:22 UTC
Mialem juz dwa numery w idei a teraz przesiadlem sie na plusa.Smsy wyslam po
godzinie 14 do 8 rano za 29 groszy. Bardzo wazny jest dla mnie fakt iz moge
sobie zastrzegac numer z poziomu telefonu i to za friko. W idei jest taka
lipa ze zeruja konto jesli uplynie ci termin na wychodzace. W plusie kasa
zostaje zablokowana. Era stanowczo odpada bo laski nie potrafia wyslac smsa
z neta :D ( dla mine to zaden problem majac pare kont na 1rstwapie,idei i
miescieplusa :)
i wlasnie na takie odpowiedzi czekam :) suche opisu na glownych
stronach operatorow komorkowych nic mi w gruncie rzeczy nie daja ...
vkarter
2003-07-31 07:01:23 UTC
Mam inne pytanie : Jesli kupie zestaw startowy Popa lub Simplusa za 45
zl (30 zl na koncie) to po miesiacu mam kupic karte doladowujaca np za
50 zl i wtedy mam 50 zl na koncie oraz 90 dni na polaczenia wychodzace
i 120 dni na polacenia przychodzace ? Czyli jesli chodzi o okres
waznosci to niczym sie one nie roznia - tylko oplaty za smsy i rozmowy
sa inne.
Sam nie wiem czy wybrac Idee czy Plusa ...
LuK
2003-07-31 07:49:51 UTC
a jeszcze dodam ze w simplusie masz taktowanie 60/15 czyli jak rozmawiasz
powyzej minuty to nie martwisz sie ze zaplacisz za niewykorzystany czas
rozmow ( taryfa TEAM)
vkarter
2003-07-31 09:48:58 UTC
Post by LuK
a jeszcze dodam ze w simplusie masz taktowanie 60/15 czyli jak rozmawiasz
powyzej minuty to nie martwisz sie ze zaplacisz za niewykorzystany czas
rozmow ( taryfa TEAM)
Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie - jedna osoba na allegro sprzedaje
siemensa sl45i z simlockiem na Plusa oraz daje gratis ROCZNA karte
startowa Simplus (30 zl na koncie).
Karta ta nie byla aktywowana - wiec mam pytanie czy po roku napewno
karta ta bedzie dzialac - czy byc moze termin aktywacji jej minal itp
?? Jesli masz chwilke to bede wdzieczny jesli skontaktujesz sie ze mna
na gg - 1946414 :)
Quider
2003-08-03 18:06:09 UTC
kurde kolejny co nie umie czytac...
www.eraomnix.pl to co
!!!!
darmowa bramka!!!
i codzienne logowanie...

Micha³ (Quider) ::: WAWA
Palm TungstenT + SE T68i IDEA

Database (slave) 0.002732 s
44.2734 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'pl.misc.telefonia.gsm' (4)
0.000115 s
0.000223 s
0.000146 s
0.000583 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (3)
0.000098 s
0.000133 s
0.000113 s
0.000338 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (1)
0.000194 s
0.000194 s
0.000194 s
0.000194 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'vBezNbtt' (1)
0.000434 s
0.000434 s
0.000434 s
0.000434 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '1895' (1)
0.000342 s
0.000342 s
0.000342 s
0.000342 s
5.8438 kB
5.8438 kB
5.8438 kB
5.8438 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'vBezNbtt' (1)
0.000396 s
0.000396 s
0.000396 s
0.000396 s
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
2.6563 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'vBezNbtt' AND page = 1 (1)
0.000445 s
0.000445 s
0.000445 s
0.000445 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.009060 s
59.9063 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (93)
0.000004 s
0.000271 s
0.000097 s
0.009060 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6442 kB
59.9063 kB
Requests 0.055430 s
515.1719 kB
Benchmark Min Max Average Total
"vBezNbtt/jaka-siec-nie-abonament-tylko-na-karte" (1)
0.057032 s
0.057032 s
0.057032 s
0.057032 s
543.1953 kB
543.1953 kB
543.1953 kB
543.1953 kB
Thread controller 0.000945 s
27.7031 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.000945 s
0.000945 s
0.000945 s
0.000945 s
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
Thread parsing 0.040321 s
118.3047 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.002286 s
0.004189 s
0.003237 s
0.006475 s
14.0391 kB
17.9375 kB
15.9883 kB
31.9766 kB
PHP Post Parsing (1)
0.004870 s
0.004870 s
0.004870 s
0.004870 s
67.4141 kB
67.4141 kB
67.4141 kB
67.4141 kB
C++ Post Parsing (1)
0.028653 s
0.028653 s
0.028653 s
0.028653 s
7.3594 kB
7.3594 kB
7.3594 kB
7.3594 kB
Three (1)
0.000323 s
0.000323 s
0.000323 s
0.000323 s
11.5547 kB
11.5547 kB
11.5547 kB
11.5547 kB
Load & uncompress 0.002214 s
15.0391 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.002214 s
0.002214 s
0.002214 s
0.002214 s
15.0391 kB
15.0391 kB
15.0391 kB
15.0391 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197893 s 0.072214 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.5031 kB 1,161.8516 kB