Ilość telefonów
Monika Głowacka
2024-02-15 12:09:40 UTC
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
Robert Wańkowski
2024-02-15 12:36:55 UTC
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
Kto tu ma więcej niż jedną?

https://www.uke.gov.pl/download/gfx/uke/pl/defaultaktualnosci/36/485/4/uke_raport_tele_2022_2.pdf

Robert
RadosławF
2024-02-15 12:53:10 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by Monika Głowacka
[...]
Ludzie na stanowiskach mają jeden służbowy a drugi prywatny.
Jak cię przełożony za bardzo wkurwi to służbowy wyłączasz
jak wychodzisz z pracy.
A stanowisko nie musi być jakoś mocno eksponowane.
Teraz bardzo często kierowcy mają służbowe komórki.
Posiadacze kochanek mają drugi "tajny" telefon tak aby
żona się nie zorientowała sprawdzając ten podstawowy.
Pracownicy kadr mają komórki służbowe które włącza się
tylko w czasie akcji przyjęć nowych pracowników.
Po umówieniu założonej ilości rozmów o pracę telefon
się wyłącza i trafia do szuflady, żeby nie tracić czasu
na tłumaczenie że już nieaktualne.

Jakieś 10 lat temu izrael był podawany jako kraj tak nowoczesny
że na mieszkańca przypadały dwa telefony komórkowe.
Widać ta nowoczesność dotarła i do nas.

Pozdrawiam
Krzysztof 'kw1618'
2024-02-15 13:46:16 UTC
Post by RadosławF
Post by Robert Wańkowski
Post by Monika Głowacka
[...]
Oczywiście, że tak.
Dla znajomych inny numer
Dla spamerów/konkursów/aplikacji sklepowych drugi numer, trzeci numer
Do internetu inny numer
Do banków inny
Dla lekarza inny

w skrajnym przypadku może to się przydać, że jak zadzwoni ktoś inny to
wiesz skąd wyciekł
Robert Wańkowski
2024-02-15 14:25:45 UTC
Post by Krzysztof 'kw1618'
Post by RadosławF
Post by Robert Wańkowski
Post by Monika Głowacka
[...]
A ile e-SIM można mieć w telefonie?

Robert
Adam
2024-02-16 14:10:09 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by Krzysztof 'kw1618'
Post by RadosławF
Post by Robert Wańkowski
Post by Monika Głowacka
[...]
Dwa oraz e-Sim. Albo kilka e-Sim.
Oraz kilka wirtualnych.
Oraz kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt/... Voip.

Ja przykładowo mam w trzech lokalizacjach trzy SIM w routerach LTE oraz też
chyba 3 lub 4 w modemch mobilnych i bezpośrednio w laptopach z wbudowanym
modemem LTE. Oraz w samochodzie w stacji dla nawigacji.
Oraz w telefonach.
Qrde, rzeczywiście się nazbierało. Stąd też płacę ok. 180 zł netto
miesięcznie za wszystkie. Ale dobre to, że dla całej puli mam internet
no-limit a w tym w dwóch routerach stałe publiczne IP.
--
Pozdrawiam.

Adam
J.F
2024-02-16 12:22:39 UTC
Post by RadosławF
Post by Robert Wańkowski
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
Kto tu ma więcej niż jedną?
[...]
Post by RadosławF
Jakieś 10 lat temu izrael był podawany jako kraj tak nowoczesny
że na mieszkańca przypadały dwa telefony komórkowe.
Widać ta nowoczesność dotarła i do nas.
No, dawno dawno temu, w początkach GSM ... to chyba Era wpadła na to,
ze sprzeda dosc tani abonament, bez telefonu.
Młodzież się rzuciła, twierdząc, ze telefon sobie jakos tanio kupi,
ale jak sie sie nie udało kupić ... numer był, "aktywny" :-)

J.
nadir
2024-02-15 14:54:55 UTC
Post by Robert Wańkowski
Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
No jak dodasz do tego różnego rodzaju karty do telemetrii, centralek
alarmowych, coraz bardzie popularnych gadżetach w samochodach, to może
wyjść te 60mln.
Post by Robert Wańkowski
Kto tu ma więcej niż jedną?
A to zależy jak liczyć.
Mam na siebie zarejestrowane 4 numery, po jednym dla żony, dzieci i
siebie. Ale oprócz tego ja i żona mamy po numerze służbowym oraz jeden
"domowy" prepaid do różnych spamów/sklepów/ogłoszeń.
A jeszcze gdzieś w międzyczasie kupowałem jakieś prepaidy pod LTE na
różnego rodzaju wyjazdy i możliwe, że coś z nich jest nadal aktywne.
Takżetak.
Grzexs
2024-02-15 17:47:41 UTC
Post by Robert Wańkowski
Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
Kto tu ma więcej niż jedną?
Jeszcze nie tak dawno – czteroosobowa rodzina – dziewięć kart, każdy z
członków po dwie – jedna do internetu, druga do rozmów (taka polityka
była). A dziewiąta w starym telefonie na półce – jak trzeba zadzwonić
„do kogokolwiek, kto jest w domu”. Acha – osiem kart zarejestrowane na
głowę rodziny, jedna na szyję.
Grzexs
PiteR
2024-02-15 22:38:24 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
Kto tu ma więcej niż jedną?
wszyscy?
--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego
J.F
2024-02-16 12:19:38 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
Kto tu ma więcej niż jedną?
Prywatny, słuzbowy.

testowy, po zmarłym, wakacyjny internet.
Aero2 "darmowe" gdzies chyba jeszcze mam - przestała juz działać,
czy ciągle "aktywna" ?

Do tego monitoringi rózne, internet "domowy", transmisje danych.

J.
1634Racine
2024-02-15 13:02:45 UTC
w wolnym kraju - nie moze byc limitu liczby tel.
Krzysztof 'kw1618'
2024-02-15 13:29:33 UTC
Post by 1634Racine
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
w wolnym kraju - nie moze byc limitu liczby tel.
Zdaje się czytałem kiedyś, ale może to ktoś potwierdzi, że na jeden
PESEL można zarejestrować nie więcej niż 10 kart SIM, a na jedną firmę
nie więcej niż 100.
Tylko, że są firmy, które mają więcej niż 100 więc w drodze wniosku
można tę liczbę powiększyć.
Można policzyć ilość operatorów jaka jest w Polsce.

Ciekawe, czy NJU/Orange Plus/Plush itd itd w temacie rejestracji
traktują jak jedno? ale chyba nie, jesli jedni nie mają dostępu do bazy
drugiego.
1634Racine
2024-02-15 15:57:44 UTC
Post by 1634Racine
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
w wolnym kraju - nie moze byc limitu liczby tel.
[....,.] Przepisy *nie* wprowadzają jednak żadnego ograniczenia liczby
kart, które można zarejestrować na jedną osobę [.....]

https://serwisy.gazetaprawna.pl/telekomunikacja/artykuly/965933,zarejestrowane-karty-sim-biznes-prosty-ale-ryzykowny.html
Robert Wańkowski
2024-02-15 16:14:10 UTC
Post by 1634Racine
Post by Monika Głowacka
[...]
A są jakieś zapisy, że nie można odsprzedawać?

Robert
Krzysztof 'kw1618'
2024-02-15 19:01:52 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by 1634Racine
Post by Monika Głowacka
[...]
Nie kojarzę takich przepisów, ale ten na kogo jest zarejestrowana karta
SIM jest abonentem, więc teoretycznie przy sprzedaży trzeba by było
przeprowadzić cesję umowy.
watapatatabysany wszystkim tutejszym i innym przeżuwaczom podpiczników, wodolejom i dupków przepisywaczom z interśmietnika!
2024-02-16 00:57:56 UTC
w wolnym kraju - nie moze byc...
haaaaa haaaa haaaaa haaaa haaaa, TFU! TFU!

wy i wolny kraj..., jesteście przydupasami USraela, niewolnikami MORD NATO!
jesteście KOLONIĄ imperialistyczno-faszystowsko-bolszewistycznego szkopa i
jego niemal darmowymi parobkami (i dziesięć miliardów wykrzykników)!
--
watapatatabysany

nadir
2024-02-15 14:40:22 UTC
Telefonów czy numerów telefonicznych? Bo to jednak jest różnica.
J.F
2024-02-16 12:15:54 UTC
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
Byc może tak - podejrzenie "wpuszczania ruchu do sieci".

Raczej nieformalny i blizej nieokreslony.

J.
Akarm
2024-02-18 12:04:00 UTC
Post by Monika Głowacka
Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?
Nie ma limitu telefonów ustalanego odgórnie.
Możesz mieć tyle telefonów, na ile masz ochotę i na ile masz pieniędzy.
Ja mam ich pewnie dość dużo, sporo leży w piwnicy, po różnych szufladach
się walają.
--
-
Akarm