Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
Add Reply
heby
2024-04-19 20:17:47 UTC
Odpowiedz
Cześć.
Taka sytuacja: ktoś poza PL chciałby sobie w PL zrobić mały monitoring
budowanego domu (jakieś proste detale typu czujniki).
Rozgladam się za kartą z lejkiem, możliwie bezobsługową, z "kontem
ważnym rok", co ważne możliwą do zarządzania (doładowanie itp) przez
internet, z innego kraju.

Sam używalem kiedyś Virgin, ale po szybkim zerknięciu w internety:
1) Pojawiły się jakieś duże zmiany na rynku w ostatnich latach
2) Pojawił się "kary" za nieużywanie karty
3) Tanie lejki ważne rok chyba odchodzą w niebyt

Ogólnie dostep do stanu obecnego i najlepszej oferty dzisiaj, jest
trudny w znalezieniu, mi się nie udało mimo godziny googlowania.

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, co obecnie, choć częściowo, spełnia
założenia:
1) lejek tak ze 32kbit/s+
2) bezobsługowość (albo, możliwa obsługowość zdalnie)
3) brak kar za "nieużywanie" karty w telefonie
4) konto ważne rok
5) tanie (x0 zł rocznie)

Zerkałem na kilka ofert ale widzę tendencję do coraz głebszego chowania
regulaminów i niejasnych zasad. Cieżko się w tym połapać. Ktoś mógłby
podrzucić taką "niby-telemetryczną" ofertę która jest obecnie na rynku?

Zerkałem też w oferty kart telemetrycznych, ale nie są one jakieś
specjalnie konkurencyjne do tego, co oferowały lejki kilka lat temu.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-19 20:33:46 UTC
Odpowiedz
Post by heby
[...]
Aero2?
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>
heby
Czy areo2 pozbyło się captchy wpisywanej *lokalnie*?
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-20 07:01:20 UTC
Odpowiedz
Post by heby
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
[...]
Nie. Wystarczy zapłacić online 5zł/mies i nie ma kapczy :)
Piszesz o doładowaniu więc uwzględniam.
heby
2024-04-20 07:19:57 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Nie. Wystarczy zapłacić online 5zł/mies i nie ma kapczy :)
Piszesz o doładowaniu więc uwzględniam.
To na końcu kolejki. To "doladuj co miesiąc" jest kłopotliwe i nie
spełnia warunku "bezobsługowe".
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-20 08:05:58 UTC
Odpowiedz
Post by heby
Post by LordBluzg®🇵🇱
Nie. Wystarczy zapłacić online 5zł/mies i nie ma kapczy :)
Piszesz o doładowaniu więc uwzględniam.
To na końcu kolejki. To "doladuj co miesiąc" jest kłopotliwe i nie
spełnia warunku "bezobsługowe".
To sobie weź subskrybcję :)
https://sklep.aero2.pl/#/
heby
2024-04-20 09:18:13 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
To sobie weź subskrybcję :)
https://sklep.aero2.pl/#/
Ale to na koniec kolejki. Najpierw "konta ważne rok".
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-20 09:37:46 UTC
Odpowiedz
Post by heby
Post by LordBluzg®🇵🇱
To sobie weź subskrybcję :)
https://sklep.aero2.pl/#/
Ale to na koniec kolejki. Najpierw "konta ważne rok".
Konto jest ważne "nazawsze". Myślałem, że poczytasz na stronie :>
Czekasz aż to napiszę/przepiszę ze strony?
heby
2024-04-20 10:34:46 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
Ale to na koniec kolejki. Najpierw "konta ważne rok".
Konto jest ważne "nazawsze".
Nie o to chodzi.

"Konto wazne rok" w przypadku normalnych operatorów oznacza działanie
lejka przez rok bez jakiejkolwiek ingerencji. Przynajmniej kiedyś to
oznaczało. Jak jest teraz nie udało mi sie dowiedzieć.

W przypadku Aero2 ingerencja jest niezbędna co miesiąc lub "w
abonamencie" i jest to dość drogie rozwiązanie. Kilka lat temu taki
Virgin miał 5zł/rok za lejek, czyli 12x taniej.

Innymi słowy, tak, aero2 jest "na zawsze" ale jest dostatecznie drogie i
upierdliwe, że może jednak jest szansa na coś innego. Jak nic nie
będzie, to zainteresowany zainteresuje się Areo2.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-20 17:05:51 UTC
Odpowiedz
Post by heby
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
[...]
I się nie dowiesz, bo "lejki" wyginęły kilka lat temu. Myślałem, że wiesz.
Post by heby
W przypadku Aero2 ingerencja jest niezbędna co miesiąc lub "w
abonamencie" i jest to dość drogie rozwiązanie.
Nie co miesiąc a co 5 miesięcy. Można kupić naraz 5 pakietów. Abonament
tutaj nie istnieje. Można subskrybnąć, żeby nie płacić co 5 miesięcy,
jeśli ktoś jest leniwy. Powiadomienia o końcu pakietu są. Mam i chwalę.
Post by heby
Kilka lat temu taki
Virgin miał 5zł/rok za lejek, czyli 12x taniej.
Teraz prawie każdy operator życzy sobie 30zł za rok ważności konta, bo
ludzie w chuja lecieli. To jest pół roku ceny Aero2 (6 pakietów po 5zł).

Lejków nie ma takich jak były ale każdy inny operator chce dodatkowo
doładowania.
Post by heby
Innymi słowy, tak, aero2 jest "na zawsze" ale jest dostatecznie drogie i
upierdliwe, że może jednak jest szansa na coś innego. Jak nic nie
będzie, to zainteresowany zainteresuje się Areo2.
Gdzie jest upierdliwe? Mam i używam (z przeznaczeniem jakie Ty chcesz),
kobieta i córa też mają. Zero problemów.

Tak, wiem szukałeś i nie znalazłeś ale myślisz że coś przeoczyłeś. Nie,
nie przeoczyłeś. ZTCW, cokolwiek innego niż Aero2 będzie drożej. W sumie
to koszt niewielki 6dych na rok/16gr dziennie. Tyle to można na ulicy
znaleźć :)
heby
2024-04-20 20:33:22 UTC
Odpowiedz

Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
[...]
Też mam.

a) zasięg słaby
b) prędkości zależne od pory dnia
c) czasami nie działa bo nie

Moja karta Aero2 ma już grubo poand 10 lat. Tak bardziej z 15. Wsadzona
w rounter na strychu jako ostateczność.

Może nowsze kary mają "lepszą" jakość. Nie wiem.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-20 20:55:53 UTC
Odpowiedz
Post by heby
a) zasięg słaby
b) prędkości zależne od pory dnia
c) czasami nie działa bo nie
Przecież to wina Twojej lokalizacji a nie usługi.
Post by heby
Moja karta Aero2 ma już grubo poand 10 lat. Tak bardziej z 15. Wsadzona
w rounter na strychu jako ostateczność.
Może nowsze kary mają "lepszą" jakość. Nie wiem.
Sądzisz, że karta SIM jest odpowiedzialna za zasięg i transmisję?
heby
2024-04-21 07:57:50 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
a) zasięg słaby
b) prędkości zależne od pory dnia
c) czasami nie działa bo nie
Przecież to wina Twojej lokalizacji a nie usługi.
Tak, ale poniewarz przywowłaeś osobiste doświadczenia w celu
usprawiedliwienia zakupu, to ja też przywołuje osobiste, aby wyrównać
argumentację.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
Może nowsze kary mają "lepszą" jakość. Nie wiem.
Sądzisz, że karta SIM jest odpowiedzialna za zasięg i transmisję?
Niektóre funkcje gsm zależą od typu karty. Czy tak jest w przypadku
4g/5g/lte dl Areo2 nie wiem.

Przykład:

https://www.njumobile.pl/artykuly/czy-twoja-karta-sim-obsluguje-lte
heby
2024-04-21 09:47:32 UTC
Odpowiedz
Post by heby
poniewarz przywowłaeś
Dżizas.

ż.

łałeś.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-21 12:45:49 UTC
Odpowiedz
Post by heby
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
[...]
Masz wadliwy argument :)
Post by heby
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by heby
[...]
Przecież rozmawiamy o NOWEJ karcie, czyli znów argument jest faulty :>

BTW u mnie śmiga od 6 lat na LTE bez problemu. Kiedyś (dawno temu) Aero2
nie działało z LTE ale to nie była wina karty, lecz systemu.
Cavallino
2024-04-21 06:25:26 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Tak, wiem szukałeś i nie znalazłeś ale myślisz że coś przeoczyłeś. Nie,
nie przeoczyłeś. ZTCW, cokolwiek innego niż Aero2 będzie drożej.
Niekoniecznie.
Można przenieść numer do Orange, dostajesz przy okazji numer ważny rok.
Włączasz 300 GB za zgody marketingowe i one chodzą przez ten rok....

Za rok powtórka z rozrywki.
r***@konto.pl
2024-04-21 09:31:08 UTC
Odpowiedz
W Virgin już nie ma?
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-21 12:47:12 UTC
Odpowiedz
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
I się nie dowiesz, bo "lejki" wyginęły kilka lat temu. Myślałem, że wiesz.
W Virgin już nie ma?
Z prepajdów powywalali, zostały w abonamencie ale też nie wszędzie.
r***@konto.pl
2024-04-21 16:58:17 UTC
Odpowiedz
O złodzieje, a chciałem się tam przenieść.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-22 22:32:20 UTC
Odpowiedz
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Czyli chciałeś być złodziejem złodziei? Nie kumam. To oni udostępniają
platformę, infrastrukturę, inwestują. Chciałeś być pasożytem :] Nichuja.
r***@konto.pl
2024-04-23 18:13:05 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Nie, po prostu lejek jest OK, gdy skończy się transfer -- szybko można odnowić.

Więc Play straci, bo nie przeniosę się z Playa do Playa ;)
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-23 20:19:18 UTC
Odpowiedz
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
W abonamencie jest lejek 1Mbit :)
Post by r***@konto.pl
Więc Play straci, bo nie przeniosę się z Playa do Playa ;)
Nie rozumiem prepajdowców. Nigdy nie rozumiałem :) To grupa najczęściej
i najwięcej roszczeniowa, którą traktuję raczej jak pasożyty :)
io
Nie masz nic do traktowania, bo jesteś zwykłym zerem :-)
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-23 22:24:23 UTC
Odpowiedz
Post by io
Post by LordBluzg®🇵🇱
Nie rozumiem prepajdowców. Nigdy nie rozumiałem :) To grupa
najczęściej i najwięcej roszczeniowa, którą traktuję raczej jak
pasożyty :)
Nie masz nic do traktowania, bo jesteś zwykłym zerem :-)
Mylisz się. Jestem Bogiem i mogę sobie traktować jak chcę :)

Zawsze tak robiłem i zawsze to działa. "Oni" mogą pukać w dno od spodu
ale to ja stoję na pokrywie :) Dlaczego tak? Bo mogę i mam przewagę.
Stać mnie :)...a ich nie stać :)Dlaczego mnie stać? Bo potrafię i nie
mam z tym żadnego problemu. Oni są poniżej, bo to pasożyty :D Taki mamy
klimat :) Teraz odpal swój "wuzek inwalicki na duracelki" i możesz się
oddalić z przeciągiem :D
io
2024-04-23 23:04:24 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by io
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Ciągle jesteś zerem :-)
Żal?
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-23 23:27:25 UTC
Odpowiedz
Post by io
Ciągle jesteś zerem :-)
Nic dziwnego, 0x bilion = ZERO
Post by io
Teraz odpal swój "wuzek inwalicki na duracelki" i możesz się oddalić z
przeciągiem :D
Żal?
Nie rzyg i politowanie. Czapkę załusz, ostatnio niskie temperatury i
wieje :)
io
2024-04-24 10:24:53 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by io
Ciągle jesteś zerem :-)
Nic dziwnego, 0x bilion = ZERO
Jesteś zerem z bardzo fundamentalnych powodów :-)
Palcem w bucie możesz sobie pokiwać. :-)
r***@konto.pl
2024-04-24 08:57:32 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Abo jest dla frajerów. No dobra, aktualnie sam mam. Ale szczerze żałuję.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Więc Play straci, bo nie przeniosę się z Playa do Playa ;)
Nie rozumiem prepajdowców. Nigdy nie rozumiałem :) To grupa najczęściej
i najwięcej roszczeniowa, którą traktuję raczej jak pasożyty :)
Tak, to prepaidowcy najczęściej składają gorzkie żale z powodu "zawyżania"
opłat na comiesięcznych rachunkach :D
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-24 09:19:14 UTC
Odpowiedz
W dniu 24.04.2024 o 10:57, ***@konto.pl pisze:
[...]
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
W abonamencie jest lejek 1Mbit :)
Abo jest dla frajerów. No dobra, aktualnie sam mam. Ale szczerze żałuję.
A ja nie. 1zł dziennie w komforcie "no limit". Niczego nie muszę liczyć,
oszczędzać. MAMZAWSZE :)
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
[...]
Zrobiłem sobie klika lat temu "stałe obciążenie" 30zł/mies i zapomniałem
co to opłata za abonament czy jakieś chore doładowanie. Kompletnie nie
czuję żadnego obciążenia. Jeśli kończy mi się umowa to przedłużam z
zaznaczeniem, ze ma być ta sama kwota bo inaczej zrezygnuję z operatora
:D Telefony kupuję na wolnym rynku i dupie mam "promocje" z ich strony.
Tak już zleciało 15 lat i leci dalej. Właśnie z Play będą mi montować za
2 tygodnie "światło" w jednym z moich domów i abonament mam za
45zł/300MBit gdzie dotąd miałem Neo za 60zł/50Mbit z Orange. I kto ma
taniej?
Cavallino
2024-04-24 09:33:25 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
W abonamencie jest lejek 1Mbit :)
Abo jest dla frajerów. No dobra, aktualnie sam mam. Ale szczerze żałuję.
A ja nie. 1zł dziennie w komforcie "no limit".
Czyli drożej niż na karcie.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Niczego nie muszę liczyć,
oszczędzać. MAMZAWSZE :)
Jak za granicę pojedziesz bez oszczędzania, to możesz wrócić z
rachunkiem na 580 tys usd, jak taki jeden....
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
opłat na comiesięcznych rachunkach :D
Zrobiłem sobie klika lat temu "stałe obciążenie" 30zł/mies i zapomniałem
co to opłata za abonament czy jakieś chore doładowanie.
Dopóki rachunek nie będzie wyższy.....

Zresztą - comiesięczna doładowanie jest jeszcze łatwiejsze, a przy
subskrypcji nie trzeba nawet stałego zlecenia samemu zakładać.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-24 11:54:49 UTC
Odpowiedz
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
W abonamencie jest lejek 1Mbit :)
Abo jest dla frajerów. No dobra, aktualnie sam mam. Ale szczerze żałuję.
A ja nie. 1zł dziennie w komforcie "no limit".
Czyli drożej niż na karcie.
Nie. Z tego tytułu mam właśnie Internet za 45zł a nie za 55 :)
Dodatkowo córa ma prepajda z "mojego konta" też taniej (nolimit)
Konto abonamentowe daje dodatkowe zniżki na pozostałe usługi, oczywiście
w Play, które ma również roaming krajowy, czego nie posiadają inni
operatorzy i w "trudnych" miejscach nie mają zasięgu w ogóle :
)
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Niczego nie muszę liczyć, oszczędzać. MAMZAWSZE :)
Jak za granicę pojedziesz bez oszczędzania, to możesz wrócić z
rachunkiem na 580 tys usd, jak taki jeden....
Debile tak robią. Inni kupują prepajda "na chwilę" z danego kraju a
potem do śmieci oczywiście zależne jest to długości pobytu ale moje
podróże nie potrzebowały nawet tego a operator i tak blokuje, jeśli się
limit wyczerpie i kto chce, to sobie to odblokuje ale zapłaci więcej.
Samo się na rachunek nie nabija więc nie ściemniaj:)
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
opłat na comiesięcznych rachunkach :D
Zrobiłem sobie klika lat temu "stałe obciążenie" 30zł/mies i
zapomniałem co to opłata za abonament czy jakieś chore doładowanie.
Dopóki rachunek nie będzie wyższy.....
Od 15 lat jest ten sam i nie narzekam. Napisałbym, że pomimo inflacji
nadal mam taka samą cenę ale cena za połączenia na prepajdach od tego
czasu wzrosła kilka razy :)
Post by Cavallino
Zresztą - comiesięczna doładowanie jest jeszcze łatwiejsze, a przy
subskrypcji nie trzeba nawet stałego zlecenia samemu zakładać.
Nie rozumiem "doładowania".
Cavallino
2024-04-24 12:11:16 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Da się kupić no limit na karcie za mniej.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Z tego tytułu mam właśnie Internet za 45zł
???
45/30=1,5 zł, a nie 1 zł.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Konto abonamentowe daje dodatkowe zniżki na pozostałe usługi, oczywiście
w Play, które ma również roaming krajowy, czego nie posiadają inni
)
Tia, za to Play na siłę usiłujący wybrać WSZĘDZIE własne odbiorniki z
mizernym zasięgiem, to dopiero ma komfort......
Ten roaming krajowy, to działa tylko tam, gdzie swoje zasięgu nie ma w
ogóle.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
Jak za granicę pojedziesz bez oszczędzania, to możesz wrócić z
rachunkiem na 580 tys usd, jak taki jeden....
Debile tak robią.
Tak, tacy z abo.
Czyli masz szansę.
Nawet nieświadomie.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Zrobiłem sobie klika lat temu "stałe obciążenie" 30zł/mies i
zapomniałem co to opłata za abonament czy jakieś chore doładowanie.
Dopóki rachunek nie będzie wyższy.....
Od 15 lat jest ten sam
j.w.

Post by LordBluzg®🇵🇱
nadal mam taka samą cenę ale cena za połączenia na prepajdach od tego
czasu wzrosła kilka razy :)
Ciekawe, bo ja mam nadal za 0 zł.
A taryfowo ostatnio widziałem za 10 gr.

Oczywiście nie w play, bo ten kasuje jak za zboże w każdej taryfie.
Wrzuć to słowo do google.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-24 12:42:02 UTC
Odpowiedz
W dniu 24.04.2024 o 14:11, Cavallino pisze:
[...]
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by LordBluzg®🇵🇱
Z tego tytułu mam właśnie Internet za 45zł
???
45/30=1,5 zł, a nie 1 zł.
Światłowód z Play mam za 45zł/300Mbit. Nie zrozumiałeś i mam zniżkę, bo
jestem abonentem i płacę abonament za mobile.
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Coś popierdoliłeś. Obecnie Play ma największą liczbę BTS i przoduje w
ilości użytkowników. Żyjesz w ciężkim średniowieczu.

Proszsz:

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-statystyki/play-nowe-stacje-bazowe-marzec-2024

Na szarym końcu jest Plus, z którego odchodzi coraz więcej userów,
podobnie jak z Orange.
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
[...]
Pisałem że ściemniasz a tutaj to nawet perfidnie. Jest BLOKADA na limit.
Można ją zdjąć ale świadomie. Jak zwykle nic nie wiesz.
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
nadal mam taka samą cenę ale cena za połączenia na prepajdach od tego
czasu wzrosła kilka razy :)
Ciekawe, bo ja mam nadal za 0 zł.
A taryfowo ostatnio widziałem za 10 gr.
Ja piszę, że DO WSZYSTKICH sieci, łącznie ze stacjonarką. Znów ściemniasz.
Post by Cavallino
Oczywiście nie w play, bo ten kasuje jak za zboże w każdej taryfie.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Nie rozumiem "doładowania".
Wrzuć to słowo do google.
Znów nie zrozumiałeś. Nie rozumiem tej czynności. W abonamencie, jesli
nie zapłacę z datą to nic mi się nie blokuje. Mogę zapłacić bez problemu
później.
Cavallino
2024-04-24 13:58:13 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by LordBluzg®🇵🇱
Z tego tytułu mam właśnie Internet za 45zł
???
45/30=1,5 zł, a nie 1 zł.
Światłowód z Play mam za 45zł/300Mbit.
Mam taniej, ale po co o tym gadać na grupie o gsm?
Nie tego dotyczy ten temat.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
[...]
Co nie znaczy, że najlepszy zasięg, zwłaszcza w każdym miejscu.
Filozofia budowy była trochę inna, stąd ilości.
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Ja też.

Znów ściemniasz.
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
I za to dopłacasz 50-100%.
Albo i więcej jak się pomylisz w podróży.
Wszystko na temat.
EOD
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-24 14:12:20 UTC
Odpowiedz
Post by Cavallino
Post by LordBluzg®🇵🇱
Światłowód z Play mam za 45zł/300Mbit.
Mam taniej, ale po co o tym gadać na grupie o gsm?
Nie tego dotyczy ten temat.
Bo związane jest to z ulgą w związku z abonamentem GSM.
Za głupotę się płaci.
Post by Cavallino
Wszystko na temat.
EOD
r***@konto.pl
2024-04-24 20:12:56 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
[...]
Tzn. masz abo, więc musisz za granicą kupowac prepaida, by funkcjonować.
No, to jest genialne -- nie mieć prepaida, by musieć go mieć ;D
puFFpuFF
2024-04-24 20:58:20 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Debile tak robią
..., a tych jest najwięcej na świecie właśnie w neoPRLu!

Spijacze USraelskiej kutasówki i pożeracze szkopskich gówien!
--
puFFpuFF

https://www.youtube.com/live/UOosEqGsdi0

🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮🤡🤮
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-25 00:18:24 UTC
Odpowiedz
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Cavallino
[...]
Taa, siedzę za granicą kilka lat i oglądem pornole bez dostępu do
darmowego WiFi w Bangladeszu. Jebnij się w ten pusty łeb :)
r***@konto.pl
2024-04-24 16:14:16 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
W abonamencie jest lejek 1Mbit :)
Abo jest dla frajerów. No dobra, aktualnie sam mam. Ale szczerze żałuję.
A ja nie. 1zł dziennie w komforcie "no limit". Niczego nie muszę liczyć,
oszczędzać. MAMZAWSZE :)
Super. Ja mam "no limit" za 0,33zł. Czyli jesteś 3x większym frajerem ode mnie
;)
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Mój rachuneki:
INTERNET
INTERNET ŚWIATŁOWODOWY DO 300 Mb/s
21,00 zł

Tutaj jesteś tylko 2x większym frajerem ;)

Za 45zł to chyba 1GBit mam.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-25 00:20:58 UTC
Odpowiedz
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Pokaż linka/ofermę, znaczy ofertę :)
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Dawaj skan :)
Post by r***@konto.pl
Tutaj jesteś tylko 2x większym frajerem ;)
Za 45zł to chyba 1GBit mam.
Taa, w wlkp na prywatnej działce a nie w blokowisku, gdzie słychać jak
sąsiad pierdzi:D

hehehe
r***@konto.pl
2024-04-25 09:53:29 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
upc.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Post by LordBluzg®🇵🇱
[...]
Ekran nie wchodzi do skanera, a link powyżej.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by r***@konto.pl
Tutaj jesteś tylko 2x większym frajerem ;)
Za 45zł to chyba 1GBit mam.
Taa, w wlkp na prywatnej działce a nie w blokowisku, gdzie słychać jak
sąsiad pierdzi:D
Płacę 10zł za każdy kolejny próg, więc 600mb wychodzi za 31zł, a 1gbit za 41zł.

Wygląda, że płacisz najwięcej na planecie, ale frajerstwo tak ma :D
2late
2024-04-20 18:32:25 UTC
Odpowiedz
i jest to dość drogie rozwiązanie. Kilka lat temu taki Virgin miał 5zł/rok
No bez przesady. 5zl to drogo? Z jakiej to zagranicy ten monitoring ma byc?
O ile w innych krajach mozesz miec wazne rok konto bez zadnych oplat, to
juz za internet zaplacisz na bank o wiele wiecej.
Troche ponad rok temu, Play mi zrobil niespodzianke i z 5pln przeskoczyl na
100 pln rok waznosci konta.

https://badzi0r.wordpress.com/
heby
2024-04-20 20:35:18 UTC
Odpowiedz
Post by 2late
i jest to dość drogie rozwiązanie. Kilka lat temu taki Virgin miał 5zł/rok
No bez przesady. 5zl to drogo?
5zł za miesiąc vs 5zł za rok.
Post by 2late
  Z jakiej to zagranicy ten monitoring ma
byc?
W zasadzie z każdej. I nie monitoring. Czujniki, głónie temperatury. Nie
rozmawiamy o kamerach.
2late
2024-04-23 06:01:10 UTC
Odpowiedz
Post by heby
Post by 2late
i jest to dość drogie rozwiązanie. Kilka lat temu taki Virgin miał 5zł/rok
No bez przesady. 5zl to drogo?
5zł za miesiąc vs 5zł za rok.
No ale 5pln na miesiac to jest tanio, bardzo tnio. Bez przesady. Zwlaszcza
jesli ktos dom buduje.
Post by heby
Post by 2late
  Z jakiej to zagranicy ten monitoring ma byc?
W zasadzie z każdej. I nie monitoring. Czujniki, głónie temperatury. Nie
rozmawiamy o kamerach.
To bylo pytanie retoryczne :)

https://badzi0r.wordpress.com/
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2024-04-23 20:46:32 UTC
Odpowiedz
Post by 2late
Troche ponad rok temu, Play mi zrobil niespodzianke i z 5pln przeskoczyl na
100 pln rok waznosci konta.
Jak to? Juz nie ma tego “1rok za 5zl doladowania”?
Titus Atomicus
2late
2024-04-24 21:52:47 UTC
Odpowiedz
Post by ***@somewhere.in.the.world
Post by 2late
Troche ponad rok temu, Play mi zrobil niespodzianke i z 5pln przeskoczyl na
100 pln rok waznosci konta.
Jak to? Juz nie ma tego “1rok za 5zl doladowania”?
Za 5 zlotych to przedluzysz waznosc numeru o 5 dni. ;)
Juz mialem przeniesc numer do a2mobile ale sie zagapilem. Przesylka
kurierem nowej karty sim to minimum 3 dni a musialem wyjechac wczesniej.

https://badzi0r.wordpress.com/
io
2024-04-21 16:49:06 UTC
Odpowiedz
Masz takie pod usługi IoT
heby
2024-04-21 19:19:10 UTC
Odpowiedz
Post by io
Masz takie pod usługi IoT
Rozwiń proszę, bo nie rozumiem.
io
2024-04-21 20:17:06 UTC
Odpowiedz
Myślałem o Hologram albo podobnych. Nic konkretnego nie wiem.
heby
2024-04-21 20:55:17 UTC
Odpowiedz
Post by io
Myślałem o Hologram albo podobnych. Nic konkretnego nie wiem.
Hologram to 40gr za 1MB, tak na oko patrząc w cennik. Jakaś inna
konkurencyjna koło 20gr.

https://www.hologram.io/pricing/
J.F
2024-04-22 10:14:02 UTC
Odpowiedz
Post by heby
[...]
przeciez będzie używana
Post by heby
3) Tanie lejki ważne rok chyba odchodzą w niebyt
Najważniejsza wada - VM wrócił do Play, i zaczęły się problemy
ze zdalnym zarządzaniem.
Czasem trzeba wpisać hasło z SMS.

J.