Chciałbym oglądać na smartfonie jak normalny biały człowiek
_Master_
2024-03-26 08:23:17 UTC
Czy na smartfony (jakiekolwiek) istnieje soft który byłby odpowiednikiem
tego co mam na blaszaku i jak to skutecznie działa.

Chrome + AdBloker Ultimate + Idon't care about cookies + Disable HTML5
Autoplay.

Bardziej chodzi mi o "męki" podczas oglądania reklam mojej rodziny bo ja
preferuję ekrany powyżej 24" także ten... ;-)
r***@konto.pl
2024-04-02 21:55:46 UTC
Lucky Patcher -> przybornik --> usuń reklamy
1634Racine
2024-04-03 02:01:50 UTC
LP dziala bez root...?
r***@konto.pl
Nope.
1634Racine
(czyli zalozyles, ze jest root. To rzadko zdarza sie, raczej.)
r***@konto.pl
2024-04-03 17:27:32 UTC
Post by 1634Racine
To trzeba zrobić.
_Master_
2024-04-07 18:04:49 UTC
Post by r***@konto.pl
To trzeba zrobić.
Czyli mam hakować system aby nie oglądać reklam?

A da się to zrobić bez innych konsekwencji na Galaxy S10e?
1634Racine
2024-04-07 23:38:47 UTC
Post by r***@konto.pl
Post by 1634Racine
Wed, 3 Apr 2024 04:01:50 +0200, w
magisk?
r***@konto.pl
2024-04-09 19:59:13 UTC
Post by 1634Racine
Post by r***@konto.pl
Post by 1634Racine
Wed, 3 Apr 2024 04:01:50 +0200, w
Podstawa sprawnego systemu :)
1634Racine
2024-04-09 21:59:51 UTC
***@konto.pl w news:***@4ax.com
[..................]
znasz adres na jakis sensowny tutek, stepbystep?
r***@konto.pl
2024-04-10 16:28:09 UTC
Post by 1634Racine
[..................]
Post by r***@konto.pl
Post by 1634Racine
magisk?
Podstawa sprawnego systemu :)
znasz adres na jakis sensowny tutek, stepbystep?
Powinien wystarczyć oryginalny :)
https://topjohnwu.github.io/Magisk/install.html

Ale najpierw poszukaj na xdaforum, czy w twoim telefonie da się odblokować
bootloader. Jeżeli nie, to game over.
1634Racine
2024-04-10 17:11:01 UTC
Post by r***@konto.pl
Post by 1634Racine
[..................]
Post by r***@konto.pl
Post by 1634Racine
[...]
najpierw poczytam, jak to w ogole zachodzi, czyli np. kiedy wchodzi sprawa
bootloadera, etc.
(sadzilem, ze magisk robi to na pstryk, ale widze, ze nie, ze cos po drodze
trzeba zdlubac; w rootowaniu zatrzymalem sie pare generacji do tylu, z
cztery/piec tel., robilo sie na pstryk, ale to dawne historie)

Michał Jankowski
2024-04-07 18:34:44 UTC
Post by _Master_
[...]
O autoplay nic nie wiem, ale może:

firefox+ublock origin+I still don't care about cookies+Disable HTML5
Autoplay

MJ