Mi Band 4
Add Reply
Robert Wańkowski
2024-04-13 12:53:43 UTC
Odpowiedz
Taką starą opaskę jak sparować z telefonem i aplikacją?
Wygląda na to, że obecna aplikacja (Mi Fit, Zepp Life) już nie wspiera
Band 4.

Jak przestawić godzinę teraz w opasce?

Mam testować kolejne apki i wszędzie na próbę zakładać konto?

Robert
ALEX Martinez
2024-04-14 04:38:38 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
Taką starą opaskę jak sparować z telefonem i aplikacją?
4C sparujesz bez problemu. Z tym że najpierw musisz przywrócić
ustawienia fabryczne, gdyż sparowana z jednym smartem nie sparuje się z
innym.
Post by Robert Wańkowski
Wygląda na to, że obecna aplikacja (Mi Fit, Zepp Life) już nie wspiera
Band 4.
Skoro wspiera 4C, to całkiem możliwe że 4 także.
--
ALEX Martinez
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,
zatopiła coś o wiele więcej, mit o wyższości białej rasy"
Robert Wańkowski
2024-04-14 07:37:58 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
Wygląda na to, że obecna aplikacja (Mi Fit, Zepp Life) już nie wspiera
Band 4.
Skoro wspiera 4C, to całkiem możliwe że 4 także.
Bałem się przywracać ustawień fabrycznych, bo jeżeli się nie uda
sparować, to czas w ogóle się rozjedzie. Teraz tylko jest godzinę do
tyłu. :)

Robert
r***@konto.pl
2024-04-14 09:41:29 UTC
Odpowiedz
Przywróć o 1:00 :) (czy tam o 12:00)
Robert Wańkowski

Robert
ALEX Martinez
2024-04-14 15:54:43 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
Post by Robert Wańkowski
[...]
Czyli jednak udało się sparowac?
Robert Wańkowski
2024-04-14 16:27:07 UTC
Odpowiedz
Post by ALEX Martinez
Post by Robert Wańkowski
Post by Robert Wańkowski
[...]
No nie, opisuję tylko stan zastany. Nie moja opaska, następnym razem
przywrócę ustawienia fabryczne, jak się nie powiedzie sparowanie, to ją
zabiorę i na spokojnie w domu pokombinuję.

Robert
ALEX Martinez
2024-04-14 17:31:46 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
Post by ALEX Martinez
Post by Robert Wańkowski
Post by Robert Wańkowski
[...]
Zawsze możesz zrobić reset o północy. Ustawisz właściwy czas :-P
ATSD dokładność zegara opaski nie powala, po miesiącu od synchronizacji
jest +- 3 minuty błędu :-/
Post by Robert Wańkowski
jak się nie powiedzie sparowanie, to ją
zabiorę i na spokojnie w domu pokombinuję.
Napisz o tym parowaniu. Sam jestem ciekaw.
Robert Wańkowski
2024-04-17 08:38:02 UTC
Odpowiedz
Post by ALEX Martinez
Post by Robert Wańkowski
Post by ALEX Martinez
Post by Robert Wańkowski
Post by Robert Wańkowski
jak się nie powiedzie sparowanie, to ją zabiorę i na spokojnie w domu
pokombinuję.
Napisz o tym parowaniu. Sam jestem ciekaw.
Aplikacja Zepp Life 6.10.1
Opaska po przywróceniu stawień fabrycznych.
Nie ma nic na niej poza ikoną o konieczności sparowania i coś chyba o
wersji opaski. Nie ma godziny.
Po sparowaniu pojawia się godzina.
Następuje "łączenie", które trwa bez końca.
https://prnt.sc/C5mdqSc6zwK-
Pierwsze urządzenie na liście jest cały czas, nie mogę usunąć, rozłączyć:
https://prnt.sc/_9Y_Ea2aJZqF
Drugie urządzenie mogę rozłączyć (usunąć),
https://prnt.sc/C1-8GTMRkzFj
ale nie mogą aktywować
https://prnt.sc/yyVRwjbdomIX

Robert
Robert Wańkowski
2024-04-18 12:06:05 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
Post by ALEX Martinez
Post by Robert Wańkowski
Post by ALEX Martinez
Post by Robert Wańkowski
Post by Robert Wańkowski
[...]
Czary mary, dziś włączam aplikację i jest połączona opaska. Działa.

Robert
ALEX Martinez
2024-04-19 04:51:52 UTC
Odpowiedz
[...]