3,5 GHz w Orange
Klakier
2024-04-02 08:57:17 UTC
Śmiga całkiem nieźle:
https://ibb.co/jwgTDy5

Podobno (regulamin, jeszcze nie czytałem) ograniczają do max. 1050
Mb. Solorzownia zapowiada 2 Gb, zobaczymy jak będzie w
praktyce.

Chyba rozstanę się z kablem.
J.F
2024-04-02 14:18:39 UTC
Post by Klakier
[...]
Patrz na limity transferu.

Radiem chyba jeszcze długo będzie limit "darmowego" internetu.

J.
LordBluzg®🇵🇱
2024-04-02 15:26:26 UTC
Post by J.F
Post by Klakier
[...]
Mierzyłeś ostatnio ile miesięcznie ściągasz? Telefonem nie przekraczam
10G/mies a oglądam kamery, alarmy, wchuj wszystkiego, łącznie z
przeglądaniem na kiblu kilku grup z TG/filmy/obrazy. W domku mam światło
ale nawet z oglądaniem filmów nie sięgam 40G łącznie z telefonem. Trzeba
chyba być lekko pojebanym, żeby siedzieć przed szybką cały dzień. Nawet
jeśli kiedyś pójdę na emeryturę to wolę iść na spacer z psem niż karmić
się obrazkiem zza szybki.
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>
Klakier
2024-04-02 17:08:55 UTC
Patrz na limity transferu.Radiem chyba jeszcze długo będzie limit "darmowego" internetu.J.
E tam, Internetowe Domowe Abonamenty Komórkowe (jest coś takiego)
nawet w Orangutanie nie są limitowane (w zasięgu lokalnego BTS),
a wynalazki pokroju Flex UNLMTD już w ogóle wszędzie.

https://flex.orange.pl/uslugi/internet-bez-limitu