Play matacze i złodzieje
Trybun
2024-01-02 08:16:59 UTC
Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy rok.
Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie przedłużyły mi
ważność o całe długie 10dni. Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma
wyjścia, ludzi muszą być okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku o
take polskie walczyłeś..
LordBluzg®🇵🇱
2024-01-02 09:11:09 UTC
Post by Trybun
[...]
Kiedyś, za stare informacje wieszano. Ciesz się że żyjesz.
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>
PiteR
2024-01-03 00:08:22 UTC
Post by Trybun
Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy
rok. Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie
przedłużyły mi ważność o całe długie 10dni.
to zależy od taryfy play fresh przedłuża.
--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego
Trybun
2024-01-03 09:32:30 UTC
Post by PiteR
Post by Trybun
Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy
rok. Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie
przedłużyły mi ważność o całe długie 10dni.
to zależy od taryfy play fresh przedłuża.
Fresh już nie ma, właśnie z tej taryfy przeszedłem na "play rok ważności
konta". I jak dotychczas to działało. mataczyć zaczęli w ostatnim czasie.
PiteR
2024-01-03 18:26:10 UTC
Post by Trybun
Post by PiteR
to zależy od taryfy play fresh przedłuża.
Fresh już nie ma,
Już nie ma ale ja mam.
Post by Trybun
właśnie z tej taryfy przeszedłem na "play rok ważności konta"
nie zrobiłem tego bo coś mnie za mocno namawiali.
Post by Trybun
I jak dotychczas to działało. mataczyć zaczęli w
ostatnim czasie.
To chyba jakiś błąd systemu. Jak 10 dni. Nie wierzę.

W Plusie mam tez przedłużane na rok tyle ze jest opłata za bezczynność
5zł/mieś a w Play nie ma.
--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego
Trybun
2024-01-05 11:50:11 UTC
Post by PiteR
Post by Trybun
Post by PiteR
to zależy od taryfy play fresh przedłuża.
Fresh już nie ma,
Już nie ma ale ja mam.
Pewnie podobnie jak u mnioe jest to tylko opakowanie karty z takim
napisem. Kolejny napis na tej karcie to "konto wazne rok"., i rzecz
jasna jest tak samo tylko pusty napis, bo w rzeczywistości jest to tylko
pusty napis.
Post by PiteR
Post by Trybun
właśnie z tej taryfy przeszedłem na "play rok ważności konta"
nie zrobiłem tego bo coś mnie za mocno namawiali.
Przez parę lat szło to jak się oczekiwało. Czyli doładowuję w styczniu i
mam rok ważnego konta. Dopiero teraz ostatnio zaczęli wyłudzać kasę.
Post by PiteR
Post by Trybun
[...]
Też mam taką nadzieję, nigdzie przecie o tym  nie ma że doładowanie
konta na taryfie "konto ważne rok" za 10zł skutkuje przedłużeniem
ważności o 10dni.
Jak mi przyślą informację że 10 stycznie moje konto straciło ważność to
wyślę maila do BOKu z pytaniem co tu jest grane.
Eneuel Leszek Ciszewski
2024-01-03 00:57:29 UTC
Post by Trybun
Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy rok.
Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie przedłużyły mi
ważność o całe długie 10dni.
[w Polsce teraz dni są krótkie a noce długie...]

Wybrane me numery w Play:

Niedawno aktywowany:
SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 04.09.2037)
SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

Mój Eneuel:
SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 30.04.2037)
SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

Losowo wybrany:
SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 30.04.2037)
SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

W Play mam kilkanaście (i na stronie WWW widzę 13, i w aplikacji)
numerów a wiele z nich ma ~taką SMSową ważność, co chyba niewiele
znaczy. Co najmniej dwa numery mam tam przeterminowane -- one nie
mają takiej SMSowej ważności...

Telekomunikacja i banki rygorystycznie traktują czas, do którego
ustalania posługują się atomowymi zegarami Galileo czy GPS, czego
dowody widać -- przykładowo w Millennium tuż po północy 31 grudnia
(na początku 31 grudnia) 2023 r. był 02 stycznia 2024 r...

-=-
Post by Trybun
Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma wyjścia, ludzi muszą być
okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku o take polskie
walczyłeś..
Demokracja?... Ponoć cytat lepszy jest od argumentu, choć
słownikiem podpierał się Nikodem Dyzma...

-=-

demokracja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)
1. forma rządów, w której władzę sprawuje lud bezpośrednio lub przez
swoich przedstawicieli; władza ludu; ludowładztwo
Głosić idee demokracji.
2. forma ustroju państwa, w którym uznaje się wolę większości obywateli
jako źródło władzy i przyznaje się wszystkim obywatelom swobody i prawa
polityczne zapewniające im udział w sprawowaniu władzy
Demokracja bezpośrednia, pośrednia (przedstawicielska).
Wyznawca, zwolennik demokracji.
Demokracja burżuazyjna w terminologii marksistowskiej: system rządów
chroniący interesy klasowe burżuazji, gwarantujący obywatelom jedynie
swobody formalne
Demokracja ludowa w terminologii marksistowskiej: system rządów
sprawowanych przez partię komunistyczną z zachowaniem pewnych formalnych
cech ustroju demokratycznego (np. bardzo ograniczony system
wielopartyjny), stosowany w państwach, które po II wojnie światowej
znalazły się pod dominacją radziecką
Demokracja socjalistyczna system rządów ukształtowany zgodnie z teorią
marksistowską i realizowany w ZSRR i państwach bloku socjalistycznego po
II wojnie światowej, deklarujący połączenie demokratycznego ustroju
politycznego z ideą równości społeczno-ekonomicznej obywateli; jego
podstawą miało być zespolenie uspołecznienia środków produkcji z
ludowładztwem realizowanym przez system samorządów i organów
przedstawicielskich
Demokracja wewnątrzpartyjna postulowane w partiach komunistycznych
zasady organizacji i funkcjonowania partii politycznej, przyjęte w celu
zapewnienia wpływu członków partii na skład jej kierownictwa, program i
realizowaną przez nią politykę
hist. Demokracja szlachecka ustrój polityczny w dawnej Polsce (od
połowy XV do końca XVI w.), w którym klasą panującą była szlachta,
korzystająca z przywilejów i swobód politycznych, wpływająca poprzez
sejm (wybierany przez ogół szlachty) na rządy państwem
Demokracja antyczna ustrój polityczny niektórych miast starożytnej
Grecji i republikańskiego Rzymu, pozwalający wolnym obywatelom na udział
w podejmowaniu ważnych decyzji państwowych, zajmowanie stanowisk
publicznych i krytykę osób sprawujących funkcje publiczne
3. stronnictwo, grupa społeczna popierająca demokratyczną formę rządów
Kandydować z ramienia demokracji.
gr.

-=-

Być może władzę należy przekazać naukowcom? -- odbierając tę władzę
ludowi...
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'
-bf- `- \`_"'-.o'\:/.d`|'.p.\;:,. https://ene.ct8.pl ..\|/..
Trybun
2024-01-03 09:34:00 UTC
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Post by Trybun
[...]
A jak u Ciebie wygląda sytuacja na taryfie "konto ważne rok"?
Post by Trybun
[...]
Problem w tym że w tej demokracji lud jest ubezwłasnowolniony przez
najprzeróżniejszych sq*nów, z naszymi ludu przedstawicielami w postaci
rzeczników na czele, i oczywiście tym bandyckim-złodziejskim
dyktatorskim monstrum zwanym "państwem". Co ta bladź państwo mi daje
poza ciągłym prześladowaniem na każdym polu..  Nie chcesz chyba
powiedzieć że demokracja jest wporzo tylko ludzie qrwy?
PiteR
2024-01-03 18:40:58 UTC
Co ta bladź państwo mi daje poza ciągłym prześladowaniem na każdym
polu.
Jak cie prześladuje? Może mnie tez a nie wiem?
Nie chcesz chyba powiedzieć że demokracja jest wporzo
tylko ludzie qrwy?
a moja demokracja angielska też jest zła?
Raczej ode mnie nic nie chce.

a amerykańska?
--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego
Trybun
2024-01-05 12:02:11 UTC
Post by PiteR
Co ta bladź państwo mi daje poza ciągłym prześladowaniem na każdym
polu.
Jak cie prześladuje? Może mnie tez a nie wiem?
Państwo z ustrojem który deklaruje że wszystko jest ukierunkowane na
dobro obywatela, tymczasem ten obywatel jest w nim zwyczajnym śmieciem
który musi stawać na uszach aby zadowalać inne segmenty tego
antyludzkiego monstrum.
Post by PiteR
Nie chcesz chyba powiedzieć że demokracja jest wporzo
tylko ludzie qrwy?
a moja demokracja angielska też jest zła?
Raczej ode mnie nic nie chce.
a amerykańska?
Amerykańska to właściwie niedościgniony dla wielu wzór. Angielska taka
sobie, ale i tam byle śmieć nie ma możliwości gnębić jednych przy
jednoczesnym jawnym i świadomym faworyzowaniu innych, jak to się dzieje
w PL.
Eneuel Leszek Ciszewski
2024-01-07 00:00:57 UTC
Post by Trybun
Post by PiteR
Co ta bladź państwo mi daje poza ciągłym prześladowaniem na każdym
polu.
Jak cie prześladuje? Może mnie tez a nie wiem?
W Polsce ponoć jakiegoś konia oskrzydlono długimi uszami...
[ale żeby tak uszami machać, by koń fruwał?... trzeba umieć...
żydowska sztuczka...]
Post by Trybun
[...]
Chyba piszesz o Moskwie?...
Post by Trybun
Post by PiteR
[...]
Zmieniasz upodobania? -- amerykańska najlepsza, angielska trochę gorsza
a moskiewska jest skandalicznie złą? Do tej pory było chyba u Ciebie
inaczej...

-=-

Wreszcie przylutowałem akumulatorki Eneloop do starych golarek -- fajnie
jest... Carrefour sprzedawał (może nadal sprzedaje?) kompletne nożyki do
tychże golarek -- czasami komplet kosztował 4pln, czasami 3pln, bywał po
2 pln... NiMH mają większą rezystancję niż NiCd, ale źle nie jest!

Zwykłym (LC6, Sn60Pb40) lutowiem -- ponoć 183°C;
chcę kupić 138°C -- z bizmutem...
Akumulatorki nie lubią przegrzewania...

Kieszeń za 8,02 pln z UASP, ale kupiłem też taką za 7,32 pln...
Wreszcie dobre ceny!!! Ale niestety i ponad 14 pln dałem za takie
kieszenie, i ,,w cenie'' 8,18 pln kieszeń bez UASP... Wszystko
z VAT, ale nie księguję -- może źle czynię?...

Nww. za 8,18 bez UASP przywędrowała wraz z zegarkosłabopodobnym
urządzeniem i miernikosłabopodobnym urządzeniem -- oba te cosie miały
ujemne ceny a do tego za freeko świetna, świetlna tasiemka LED SMD
zakończona wtyczką USB... 5m/7mm; na oko 4kK; 5V/6W, w porywach
nieco więcej niż 6W; włączana i ściemniana zbliżeniem czegokolwiek
(choćby ręki czy nogi) do kilku %% mocy... Trudno złapać przełomowe
momenty -- mocy maksymalnej i minimalnej...

Tak więc ta kieszeń bez UASP raczej tania, bo za komplet w sumie
zapłaciłem około zera... (czyli i kieszeń za free, i tasiemiec za free;
ze słabopodobnych urządzeń słaba korzyść, ale przewody mogą być...

Niestety kupiłem też za 16,09pln miernikopodobne urządzenie... Chlip,
chlip... Mogę za 16,24 kupić cudo ;) Aneng M113 -- ale brak od_wagi...
Pełna automia! -- nawet NCV... Tylko dwie dziury -- sam domyśla się,
czy mierzymy rezystancję, czy prąd, czy napięcie, czy AC, czy DC...

Matka już ma komplety ołówków i długopisów... Wielokolorowy z ołówkiem
kosztował 4,93pln (5kolorów+grafit) i komplety ;) igieł do szycia...
Doświetlam co mogę LEDkami -- najchętniej włączanymi na ruch...

Matce trzeba kupić TV-Box... [Bóg mnie wysłuchał, choć Jego droga mi
imponuje -- obalił PiS, by matka zapragnęła TV Republiki, do której
potrzebuje TV-Boxa... chciałem tańszym kosztem społecznym, ale nie
zdołałem... mnie każda demokracja równie dobra/zła...]

Nvidia Shield ponoć jest dobra, ale sporo kosztuje...

Xiaomi prezentuje się słabymi para_metrami [ciekawe, co
z para_stopami] i ponoć dobrą funkcjonalnością oraz bardzo
dobrą relacją funkcjonalność:cena...

Przeróżne NoNamy mają imponujące para_metry i skrajnie złe opinie...

Co tedy/zatem wybrać?! Pod telewizorem mam gniazdo 230V i gniazdo
RJ45 100Mb/s a w eterze mam 5GHz z Tendy. W telewizorze mam HDMI
oraz (chyba dwa, ale jeden jest okupowany myszą) USB... Mam też
w telewizorze gniazdo RJ45 -- ale TV Republiki ten telewizJer nie
uciągnie... Kiedyś by pociągnął -- teraz już nie starcza mu niczego
ani CPU, ani pamięci... Starość nie {} radość?...

Jak matka zakosztuje TV-Boxa -- zrezygnuje z kablówki?
Pół kpln rocznie... Przez kilkanaście lat podłączenia do netu
jakie TV-Boxy mogłaby mieć?... Nvidia Shield z najwyższej półki!!!
Do tego laptop, elektryczność, kosmetyki, komórki...

Kto w Polsce celuje w CATV? -- nie emeryci?
(młodzi chyba preferują net?)
Kto celuje w PiS? -- nie emeryci?
Ilu emerytów teraz zapragnie TV Republiki?
Co powiedzą o marszach Rydzyka broniących TV Trwam na multipleksach
naziemnej TV, widząc w necie nieskrępowany dostęp do TV-Trwam?
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s
Eneuel Leszek Ciszewski
2024-01-07 23:45:54 UTC
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
ujemne ceny a do tego za freeko świetna, świetlna tasiemka LED SMD
zakończona wtyczką USB... 5m/7mm; na oko 4kK; 5V/6W, w porywach
Nie jestem mierniczym mistrzem -- 3m, nie 5m...
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Matce trzeba kupić TV-Box...
[...]
Tedy zasięgając języka -- zapytam o takie:
https://www.ceneo.pl/151602785;44607-0v;basket.htm#tab=spec
cosie... Gdzieś 2GB RAM, gdzieś 4GB; gdzieś 32GB dysku, gdzieś
64GB -- źle wróżą takowe rozbieżności...
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
ani CPU, ani pamięci... Starość nie {} radość?...
+ ani CPU, ani pamięci... Staroć nie {} radość?...
[już wiem, dlaczego niektórzy ;) mówią i piszą wziąść...]
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Jak matka zakosztuje TV-Boxa -- zrezygnuje z kablówki?
Na stronie WWW Dipolu pod nrm 707 jest Republika;
w istocie jest tam Ukraina...

Co kupić i gdzie oraz na co zwrócić uwagę?...
Co ominąć?...

-=-

W garażu mam już mróz, lód na chodniku jest śliski...
Stosowne podwyższenie temperatury dopiero we wtorek...
[wywyższająca się temperatura zostanie poniżona?...]
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s
Trybun
2024-01-10 18:25:36 UTC
Post by Trybun
[...]
Myślisz że państwo moskiewskie może się posuwać np do okradania ludzi z
wypracowanych emerytur?
Animka
2024-01-10 20:24:52 UTC
Post by Trybun
[...]
No to dobrze, że Ciebie ruscy nie okradają na emeryturze.
animka
Trybun
2024-01-06 10:45:47 UTC
Post by Trybun
[...]
Dla zainteresowanych,  można jednak przedłużyć o rok taryfę "rok
ważności konta" za pomocą kodu jak i w aplikacji mobilnej. Koszt takiej
operacji to 20zł.
mrvtktjv
2024-03-17 11:32:30 UTC
Post by Trybun
[...]
Pomimo "clickbaitowego" (jak to się ostatnio mówi) tytułu tutaj jest
wyjaśniona przyczyna tego "zamieszania":
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/play-karta-rok-waznosci-konta-taryfa
Trybun
2024-03-20 13:26:30 UTC
Post by mrvtktjv
Post by Trybun
[...]
Facet pisze trochę od rzeczy.. Kiedyś samo doładowanie konta przedłużało
jego termin ważności. Teraz trzeba na to wyłożyć extra kasę. Np
przedłużenie o rok to koszt 20zł.
Animka
2024-03-20 14:04:10 UTC
Post by Trybun
Post by mrvtktjv
Post by Trybun
[...]
Jeśli ja mam ważne do 25 roku to chyba nie muszę nic płacić za samo
odbieranie połączeń?
Trybun
Nie, to już jest opłacone w tej opłacie przedłużającej ważność konta.
Animka