Następna Samsunga A50
Add Reply
Robert Wańkowski
2024-03-03 12:12:59 UTC
Odpowiedz
Od wielu lat mam A50. Już raz potrzaskałem wyświetlacz, wymieniłem na
oryginalny (razem z baterią, ponoć przyklejona i się nie da inaczej)
chyba za 300 zł.
No i znowu i tak już potrzaskany wyświetlacz dobiłem. No to wymienię
jeszcze raz, bo z telefonu jest bardzo zadowolony.
Ale w Poznaniu już nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
I nie chciałbym się rozczarować oddając do najbliższego serwisu.

To może jednak nowy? Nowego A50 nie widzę 4/128.

To może Samsung A34?

Mam teraz awaryjnie Samsunga A8. Ten przycisk Biby do szału mnie
doprowadza. Żądna z miliona porad z internetu nie potrafi go wyłączyć.
Dlatego ostrożnie podchodzę do nowego, abym się nie zawiódł.

Robert
LordBluzg®🇵🇱
2024-03-03 15:35:45 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
[...]
No to nie masz wyjścia. Właśnie z powodu wyświetlaczy, zrezygnowałem z
Samsunga. Nie wiem na czym polega ich budowa, że inne telefony u mnie
się nie zbijają a Samsungi wszystkie padały. Ostatni miałem S8 a
wyświetlacz kosztuje tam ponad 1kzł (oryginał). Ja naprawdę uważam na
wyświetlacz a nawet drobny upadek powodował pająka. Ostatnia szyba pękła
mi od kluczyków w kieszeni (normalnie tak nie noszę/przypadek), po
prostu za mocno się gdzieś oparłem.
Post by Robert Wańkowski
[...]
A to też nie działa?
https://komorkomania.pl/jak-wylaczyc-przycisk-bixby,6779717700085889a
Też Ci się zbije. S8 to 'edge' czyli wypukły ekran i szyba na plecach,
co powoduje, że jest ciężki i bardzo ładnie się tłucze.

Już nigdy nie kupię Samsunga, wyleczyłem się :)
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>
Robert Wańkowski
2024-03-03 16:14:07 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Robert Wańkowski
[...]
To, że u mnie pękała, to moja wina. Na beton z kieszeni na piersi
podczas schylania.
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by Robert Wańkowski
[...]
Nie. Mam najnowsze Bixby, i nie ma tam pozycji z przyciskiem.
To jest A8, może o tych zapomnieli :)
Post by LordBluzg®🇵🇱
Też Ci się zbije. S8 to 'edge' czyli wypukły ekran i szyba na plecach,
To jest A8. Ale i tak potłuczony.
Robert
PiteR
2024-03-03 19:24:34 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
[...]
Masz słabe ubranka. Ja używam książeczkowe z zakładką. Przez 6 lat
kilka razy mi spadły telefony z wysokości stołu. Tylko raz etui się
otworzyło ekran do betonu ale miałem szczęście.
Post by Robert Wańkowski
To może jednak nowy? Nowego A50 nie widzę 4/128.
To może Samsung A34?
nom czemu nie

mam M34

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11290&idPhone2=12074
--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego
LordBluzg®🇵🇱
2024-03-03 19:32:16 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
mam M34
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11290&idPhone2=12074
Mój już stary ale dobrze wypada :D
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11290&idPhone2=12074&idPhone3=11448

W używaniu, jest zajebisty :D w porównaniu do Samsungów... Jak dotąd,
niczego mi nie brakuje.
PiteR
2024-03-03 20:07:57 UTC
Odpowiedz
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by PiteR
[...]
2022, March 29

Jaki tam stary. Mój to jest stary J5 2017r. Ameliniowy :)
--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego
LordBluzg®🇵🇱
2024-03-03 20:31:45 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Post by LordBluzg®🇵🇱
Post by PiteR
[...]
Mój to był przypadek. Ojebałem się w Internety (Allegro/cokolwiek) i
poszedłem d galerii, gdzie był przedstawiciel Play (moja sieć) oraz
Orange, Plus i Timobajl + sklepy "EuroAGD, Mediaexpert, itd. Wszystko w
jednym budynku i JA, cały na biało z 2 godzinami na dyskusje i wybór.

Łaziłem i mędziłem...a to cena nie taka ato bateria podła,NOCZ,
wyjscia/wejscia 5G...wybrałem Sjajomi 5G :) ...ale był tam PAN, co
pokazał mi wypalone ekrany amoled na Sjajomi...i wskazał tego OPPO
Reno7...uznając, że nie miał, żadnej reklamacji ani zwrotu. Polukałem po
Internetach jak to wypada w prawdzie i go kupiłem. Trafione. Czyli nie
było to polowanie na nic w sensie ceny i możliwosci. Budżet był
nieograniczony. Wybrałem w miarę tanio i tyle ile potrzebuję. Trafiłem w
100%. Zawsze jest problem z wybraniem "nowinki" bo wady ujawniają się
często po 2 latach użytkowania a jak je stwierdzić w momencie
promocji/nowy model?

Hyhyhy.
Robert Wańkowski
2024-03-03 21:56:16 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Post by Robert Wańkowski
[...]
No nie ubieram telefonu, trochę z przekory. Ale chyba dorosłem i kupię
kaburę do paska.
Post by PiteR
Post by Robert Wańkowski
[...]
Ale tak czytam i ten A34 nie ma jack'a 3,5 mm? To słuchawki gdzie mam
wetknąć? :)

Robert
Akarm
2024-03-03 23:27:46 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
No nie ubieram telefonu, trochę z przekory. Ale chyba dorosłem i kupię
kaburę do paska.
Ja swojemu S10+ założyłem gumowe plecy ze wzmocnieniami na rogach.
Dzięki gumie nie wyślizguje się z dłoni, a dzięki pogrubieniom na rogach
kilka razy bez najmniejszej krzywdy lądował na betonie.
--
-
Akarm
PiteR
2024-03-04 00:21:10 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
Ale tak czytam i ten A34 nie ma jack'a 3,5 mm?
To słuchawki gdzie mam wetknąć? :)
w blutut :)
--
Piter

po czym poznać głupiego?
po dzwonku jego
io
2024-04-19 19:22:22 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Post by Robert Wańkowski
Ale tak czytam i ten A34 nie ma jack'a 3,5 mm?
To słuchawki gdzie mam wetknąć? :)
w blutut :)
Zapewne także adapterem USB.

_Master_
2024-03-04 15:49:33 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
Dlatego ostrożnie podchodzę do nowego, abym się nie zawiódł.
Bixby to akurat przydatne jest ale BEZ PRZYCISK to raczej tylko do
latarki ;-)
io
2024-04-19 19:19:59 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Wańkowski
[...]
Nie masz żadnego etui?
Post by Robert Wańkowski
Ale w Poznaniu już nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
I nie chciałbym się rozczarować oddając do najbliższego serwisu.
To wyślij.
Post by Robert Wańkowski
[...]
Na Samsungi wchodzi LineageOS.