LTE w T-M
Trybun
2024-03-20 13:28:01 UTC
Co za diabeł, gdy dzwonię do znajomej a mam włączone LTE w telefonie to
nie słyszę jej głosu. Wyłączę LTE to wszystko gra. Czyja to wina,
operatora, mojego czy jej telefonu?
J.F
2024-03-20 18:39:15 UTC
Post by Trybun
Co za diabeł, gdy dzwonię do znajomej a mam włączone LTE w telefonie to
nie słyszę jej głosu. Wyłączę LTE to wszystko gra. Czyja to wina,
operatora, mojego czy jej telefonu?
Cholera wie - w LTE glos sie jakoś inaczej rozchodzi.

https://www.orange.pl/poradnik/siec-komorkowa/volte-w-telefonie-co-to-jest-i-czy-warto-z-niego-korzystac/

Ale czemu nie słyszysz ... jakaś niekompatybilność?

J.
Trybun
2024-03-22 06:14:20 UTC
Post by J.F
Post by Trybun
[...]
Mam włączone Volte, a to może nie współgrać w połączeniu z numerem
stacjonarnym. Normalnie słuchać sygnał, dwa trzy słowa rozmówczyni i w
słuchawce nastaje głucha cisza.
J.F
2024-03-22 11:07:11 UTC
Post by Trybun
Post by J.F
Post by Trybun
[...]
Zawsze to więcej, niż nic.

W Polsce to? Bo sporo "stacjonarnych" to teraz ponoć jakies VoIP -
operator zmigrował i nie powiedział.

Tak samo się dzieje jak ty dzwonisz do niej i ona do ciebie?

Ale przecież "stacjonarnych" jeszcze ciągle pełno,
zadzwon do jakiejś firmy, sklepu, urzędu, lekarza ...

J.
Trybun
2024-03-24 11:27:51 UTC
Post by J.F
Post by Trybun
Post by J.F
Post by Trybun
[...]
W Polsce i jak na razie to tylko ja dzwoniłem. Raczej nie ma sensu
drążyć tematu bo wystarczy że przed dzwonieniem wyłączyć LTE i można
gadać bez żadnych przeszkód. Pytanie na grupie to tylko ciekawość czy
klienci innych operatorów niż T-M mają także takie problemy. No i
oczywiście innych niż Motorola telefonów.
Robert Wańkowski
2024-03-24 12:50:40 UTC
Raczej nie ma sensu drążyć tematu
I chcesz umrzeć w niewiedzy? ;)

Robert
Trybun
2024-03-26 18:12:48 UTC
Można też zestarzeć się na zgłębianiu takich tajemnic...
Jacek Marcin Jaworski
2024-03-21 20:37:38 UTC
Post by Trybun
Co za diabeł, gdy dzwonię do znajomej a mam włączone LTE w telefonie to
nie słyszę jej głosu. Wyłączę LTE to wszystko gra. Czyja to wina,
operatora, mojego czy jej telefonu?
Nie raz mi się zdarzało, że przy braku p. dostępowego LTE łączył się z
3G. Ale teraz ponoć 3G już powyłączali. A 5G chyba jeszcze nie wszędzie
jest. Więc nie wiem.
Trybun
2024-03-22 06:13:47 UTC
Post by Jacek Marcin Jaworski
Post by Trybun
[...]
No, i ja też nie wiem. Ta znajoma w sumie to jedyna osoba do której
dzwonię na stacjonarny, tak że nie ma jak zróżnicować o co do końca chodzi.
J.F
2024-03-28 12:13:48 UTC
Post by Trybun
Co za diabeł, gdy dzwonię do znajomej a mam włączone LTE w telefonie to
nie słyszę jej głosu. Wyłączę LTE to wszystko gra. Czyja to wina,
operatora, mojego czy jej telefonu?
Hm, nie wiem czy to wina LTE czy Play, ale:
-od pewnego czasu mi donoszą, ze dzwonia do mnie z Niemiec,
a u mnie nic się nie odzywa,
-dzis taki przypadek, ze ja Niemca słyszę, a on mnie nie,
kilka połączeń.

-wczoraj ... yanosik zgłaszał problem z GPS i łącznoscią z serwerem.
I znów nie wiem - wina serwera yanosika, starej wersji na
telefonie (domagał sie aktualizacji), internetu, Play,
LTE, telefonu ...
Przy czym o ile w łącznosci z serwerem wiele elementów może
przeszkodzić, to czemu GPS przestał działać?

J.